Welk merk klapkar.

Gestart door Alex, juli 02, 2007, 10:34:48 PM

Vorige topic - Volgende topic

GertW

Mijn stem ook aangepast. :J

stieven.struyf

Raclet villanova
(Camping Zorro versie van de safari)

Sent from my Nexus 5X using Tapatalk

RENVE

Zojuist mijn stem gewijzigd van AlpenKreuzer naar Combi-Camp, en daarmee beide klassiekers op gelijke hoogte gebracht.
In één klap schatrijk!

WPT

Zojuist Holtkamper gestemd maar druk bezig met een zoektocht naar een andere wagen dus wie weet pas ik het binnenkort wel aan  :evil:

Alex

Mooi te zien dat de Jamet het nog altijd goed doet.
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Rikki72

Raclet Panama Up,
Die mag ik binnenkort gaan ophalen (eerst nog even een trekhaak laten monteren  ::) )
Greetz Rikki72

sannie75

Met een nieuwe vouwwagen ook mijn stem nog even aangepast  :J

-1 cabanon, +1 Aart Kok

sevenup

Wij zijn over van een camplet naar een aart kok

Zeobblijftthuis

Onze Holtkamper Spacer stem aan de poll toegevoegd.
Wij hebben 'm nu een jaar, hij is inmiddels (pas) 20. Hij bevalt ons heel erg goed en kijken uit naar de vakantie om er weer mee op pad te gaan.

g11ling

Net maar even aangepast.... 3e campooz pas in het lijstje, volgens mij zijn er hier toch meer?
Ik klap, jij klapt, wij klappen

LieuweV

Zo. Teun TTT4 nummer 4 is aanwezig op het forum! Part of the 0.3% happy few!

Ceel

Onze eerste was een Jamet dubbelklapper, met een keukenblok zo zwaar als lood. Nee, dan is die Combi Camp die we nu hebben, echt helemaal prima. Wat een snelle en comfortabele klapper.....doen we nooit meer weg  :O

Mustang

Ook stem aangepast naar combi camp

tinfoil

ook hier de stem aangepast:
na 18 jaar (2) Alpenkreuzer(s) (1987 Super GT en 1997 GT Royale) nu een (2006) Pennine Pullman 535.

Jer81

Nog volop aan het oriënteren voor komend jaar. De opdracht voor trekhaak onder de auto is inmiddels wel gegeven.