Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: wagenbak Montana zelfde als louisiana?  (gelezen 1609 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ellen76

  • Gast
wagenbak Montana zelfde als louisiana?
« Gepost op: mei 31, 2012, 09:54:16 pm »

Beste medeklappers,

Mijn vraag is als volgt. Ik las hier ergens dat de wagenbak van de louisiana het zelfde is als de Montana, klopt dit? Zo ja, kan ik daaruit opmaken dat tent en slaapcabines van een louisiana ook op de bak en frame passen van een montana?  (Ik kan geen tekening met maten vinden van een montana) Kan dan de voortent er ook nog aan vast worden gemaakt? Door muizen en vocht in onze garage zijn de slaapcabines en tent van de wagen dusdanig beschadigt dat reparatie een erg kostbare grap wordt. we hebben de wagen net sinds vorig jaar dus eventueel repareren met 'donor' onderdelen zou een optie kunnen zijn. Als ik ook kan zoeken op louisiana hebben we wat meer zoekopties.

alvast bedankt.
Gelogd

Bosje

  • Gast
Re: wagenbak Montana zelfde als louisiana?
« Reactie #1 Gepost op: juni 01, 2012, 02:14:34 pm »

volgens de specificatie is de louisiana 140 breed, de montana kan je zelf opmeten.
verder zijn de bakopbouw gelijk, alleen de arizona is 10cm langer geworden.
je kan ook kijken bij enkele oudere modellen van trigano, de specificaties zijn nagenoeg het zelfde (de maten dan, gebruikte materialen kunnen wel meer verschillen) .
Gelogd

Ellen76

  • Gast
Re: wagenbak Montana zelfde als louisiana?
« Reactie #2 Gepost op: juni 02, 2012, 09:10:18 am »

@Bosje, bedankt voor je reactie. het is al niet meer nodig, we hebben een andere montana op de kop getikt. we maken nu 1 goede klaar en de ander..... tja dat zien we wel. T was een dure les zullen we maar zeggen!
Gelogd

Bosje

  • Gast
Re: wagenbak Montana zelfde als louisiana?
« Reactie #3 Gepost op: juni 02, 2012, 09:35:48 pm »

graag gedaan, en succes met de klappert...... :+
Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal