Jametic 4x4 waar laat je het!

Gestart door Mel-6, juni 11, 2012, 06:14:25 PM

Vorige topic - Volgende topic

Mel-6

Hallo allemaal van het weekend voor het eerst de jametic in de tuin opgezet dit ging voor de eerste keer vrij gemakkelijk.
Bij het weer inklappen vroegen wij ons af waar laat je alles en dan bedoel ik m.n. De luifel,het kuipzijl en de stokken?
Die liggen nu tussen de banken maar liever zou ik ze daar niet hebben, m.n. Omdat ik daar nog wat kratjes met spullen kwijt wil.
Dus mijn vraag passen het kuipzijl,de luifel en stokken in de banken?

Melanie.

Yella

In de banken passen geen stokken omdat er tussenschotten in zitten. Wij hebben de luifel in onze Jametic achter het voorste klepje. Liggen ook wat dekens. De Jametic heeft ruimte zat. Wij leggen de stokken in een paar stokkenzakken gewoon tussen de banken. dan passen er nog genoeg kratjes naast. In de banken past ook zat rommel. Slaapzakken, kuipzeil en andere platte spullen doen wij onder het dekzeil, vooral de zeilen die je als eerste nodig hebt bij het klappen.  Door spullen onder het dekzeil staat dat ook lekker strak en klappert het niet onder het rijden. Om ruimte te sparen en makkelijk kratten er in te kunnen schuiven zonder hoeven te klappen, heb ik plankjes op de bankjes. dan valt de tent niet tussen de banken. Op de planken is dan nog voldoende ruimte om wat platte dingen neer te leggen.
www.jawamarkt.nl voor boeken en handleidingen.

Mel-6

Bedankt voor de snelle reactie,inderdaad een goed idee het kuizeil onder het dekzeil te doen scheelt een hoop ruimte in de bak.

Melanie.