Schade Jamet Arizona All Season 2012

Gestart door Rielkejack, juli 01, 2012, 01:25:23 PM

Vorige topic - Volgende topic

Muilwijk

Ons 2008 ex verhuur model had op exact dezelfde plek een losse naad.
Ik neem aan dat je gewoon garantie erbij hebt gekregen. Wij kwamen er pas met kamperen achter.
De dealer heeft het toen gewoon daarna netjes verholpen. Een punt waar makkelijk teveel spanning op komt te staan.
Gewoon even bellen.

Rielkejack

Citaat van: jari op juli 02, 2012, 06:53:17 PM
Ik zou niet op een email wachten. Ik zou er heen gaan en of bellen ik vind dat ze dit niet kunnen maken ook al was het een showmodel. Maar met elkaar in de ogen kijken bereik je vaak meer dan mailen dus als je in de buurt woont ga er dan gewoon even heen.

Het is ruim 1,5 uur rijden ::)
Ik ga zo even bellen, want nog steeds geen reactie.
Wordt vervolgd...

Rielkejack

Zojuist gebeld met de leverancier (camping-sportwinkel De-Wit in Schijndel, mag nu wel genoemd worden vind ik..)
De verkoper was vriendelijk en behulpzaam en stond erop, dat in ieder geval de wagentent gerepareerd werd voor de vakantie, omdat dat een risico is met evt een regenbui..
A.s. maandag wordt ik daar verwacht en wordt het doek direct gerepareerd in hun atelier.
Indien de materialen aanwezig zijn, zal ook het horgaas van de slaapcabine vervangen/gerepareerd worden, maar dat is voor deze vakantie geen prioriteit voor ons.

We zijn erg blij met de geboden oplossing, echter de enkele rit heen (is ruim 1,5 uur) is lichtelijk vervelend, maar ach.. dan is hij weer als nieuw :)
Enorm bedankt voor de reacties en medeleven en als de schades gemaakt zijn, zullen jullie dat te weten komen.

Miss BBQ

Lijkt er op dat dit een "eind goed al goed" verhaal wordt met als afsluiting......en ze klapten nog lang en gelukkig  :>

goeie actie van leverancier. :J

KampeerFan

Dat is fijn om te horen! Weer een hele geruststelling!  ;)

Mieke

Klinkt als een zeer fijne oplossing. Knap dat het toch ook vlot kan gaan.

Swede

netjes afgehandeld zoals je hoopt. Prima reclame gelijk voor DeWit.
live life outdoors

CEO

Zo zie je maar, ook bij een Frans merk kan je prima service verwachten.

Ik had eerlijk gezegd niet anders verwacht van De Wit, die draaien al best lang mee. Fijn te horen dat het opgelost wordt.

(Enne, neem wel alle zooi mee... wie weet wordt dat ook direct gerepareerd...)
If you choose not to decide, you still have made a choice!

Bosje

Gelukkig goede voortekenen, plezierige vakantie gewenst :zw

Dirk willem

Ben blij dat het allemaal geregeld is. Wat me wel een beetje verbaasd is bij een aantal gelijk bijna oorlogstaal en veel aannames worden geopperd zonder enige voorkennis . Bel of ga langs vertel, wat het probleem is en heel vaak is een oplossig bespreekbaar en realisserbaar. OOk in dit geval dus. Hulde

Alex

Je hebt gelijk.
Ik zeg altijd het gaat er niet om wat er fout is gegaan want het zijn mensen dus dan worden ze gemaakt maar het gaat er om hoe ze opgelost worden.

Net een verbouwing achter de rug dus weet wat fouten maken inhoud.
Maar doordat het zo'n moeite heeft gekost om het opgelost te krijgen hoeven ze niet terug te komen.
Hadden ze het gelijk zonder problemen opgelost had ik ze misschien nog wel eens voor een klusje gevraagd.
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

bosi

Citaat van: Alex op juli 08, 2012, 12:58:56 PM
Je hebt gelijk.
Ik zeg altijd het gaat er niet om wat er fout is gegaan want het zijn mensen dus dan worden ze gemaakt maar het gaat er om hoe ze opgelost worden.

Net een verbouwing achter de rug dus weet wat fouten maken inhoud.
Maar doordat het zo'n moeite heeft gekost om het opgelost te krijgen hoeven ze niet terug te komen.
Hadden ze het gelijk zonder problemen opgelost had ik ze misschien nog wel eens voor een klusje gevraagd.

Ik wil hier toch ook even een wat kritische kanttekening plaatsen, inderdaad is het een goede service hoe de mankementen opgelost worden/zijn en dit siert de verkoper, maar service start niet alleen na de koop, maar begint al bij tijdens de verkoop en de levering. De mankementen die er aan de VW waren moeten toch zijn opgevallen bij/tijdens de oplevering beurt en zeker zijn opgevallen toen de VW in de showroom is opgebouwd? Dus vooraf de koper wijzen op de mankementen is dan ook onderdeel van de service en kan een onderhandeling punt worden tijdens de verkoop (voor beide partijen).

Ook wij hebben onze VW maanden voordat we hem zelf konden opklappen gekocht, maar tijdens de koop had de dealer al een lijstje met zaken die nagelopen moesten worden en tijdens de oplevering (nadat de oplever beurt al gedaan was) kregen we de hele checklijst inclusief de uitgevoerde reparaties en is de wagen nog een keer samen met ons opgezet. Dit was nu net de reden dat je bij een dealer koopt en niet particulier, de service dus........ook vooraf

faba

Wij hebben het model 2011 (2de hands gekocht in 2011) en veronderstellend dat de vw in originele staat verkeerde bij onze overnam, ja dit tie- rips zijn blijkbaar normaal. Ze zitten aan alle hoeken rond de buizen en rond die witte linten die beletten dat de slaapcabine doorvalt. Ik denk wel dat die er zitten vooor extrat versteviging.

Gezien de schade die ik bij jullie zie, denk ik dat de slaapcabine eens verkeerd werd opgezet en dat de voorzijde van de slaapcabine niet eerst mooi over de bovenste hoekstok getrokken werd. Vermoedelijk hebben ze dat niet meteen opgemerkt en hebben ze dan de voortent eraan vast gemaakt. Nadien gezien dat het geheel niet mooi strak stond en dan beginnen snokken en sleuren aan de stof.

Jammer dat de schade niet gespot werd voor de aankoop. Het is altijd effe stressen op zo'n moment  :(, gelukkig komt alles dan toch in orde  WW

KampeerFan

Citaat van: bosi op juli 08, 2012, 02:46:42 PM
Ik wil hier toch ook even een wat kritische kanttekening plaatsen, inderdaad is het een goede service hoe de mankementen opgelost worden/zijn en dit siert de verkoper, maar service start niet alleen na de koop, maar begint al bij tijdens de verkoop en de levering. De mankementen die er aan de VW waren moeten toch zijn opgevallen bij/tijdens de oplevering beurt en zeker zijn opgevallen toen de VW in de showroom is opgebouwd? Dus vooraf de koper wijzen op de mankementen is dan ook onderdeel van de service en kan een onderhandeling punt worden tijdens de verkoop (voor beide partijen).

Ook wij hebben onze VW maanden voordat we hem zelf konden opklappen gekocht, maar tijdens de koop had de dealer al een lijstje met zaken die nagelopen moesten worden en tijdens de oplevering (nadat de oplever beurt al gedaan was) kregen we de hele checklijst inclusief de uitgevoerde reparaties en is de wagen nog een keer samen met ons opgezet. Dit was nu net de reden dat je bij een dealer koopt en niet particulier, de service dus........ook vooraf

+1 helemaal mee eens!

Rielkejack

Beste mensen,

Vandaag naar De Wit in Schijndel geweest, om het buitendoek van de vouwwagentent te laten repareren.
Binnen het uur was het doek eraf, gerepareerd en er weer keurig opgedaan.
De Tie-wraps waren een raadsel voor de man die toch al 30 jaar vouwwagens afleverde.
Al met al, was het de trip van ruim 3 uur (totaal heen en terug) meer dan waard geweest.
Het gaas van de slaapcabine, mogen we na de vakantie laten repareren, want dat is wat meer werk..
Het tentje van de betreffende slaapcabine leveren we dan af en wordt gerepareerd en teruggestuurd, toppie!

We zijn opgelucht, dat de scheur gemaakt is en kunnen dus zonder zorgen vertrekken a.s. vrijdag avond :)
Op naar Lunel!

Iedereen een fijne vakantie gewenst en geniet ervan.

Mvg Jacques