Formaat hangkast Jamet Arizona

Gestart door maartencbr, juli 03, 2012, 07:23:21 PM

Vorige topic - Volgende topic

maartencbr

Heeft iemand toevallig de maten van de hangkast van de Arizona bij de hand? Ik wil kijken of er iets van een lichgewicht rek of zo in kan zetten, straks in Frankrijk, zonder de hele boel uit te pakken.   :)  Alvast bedankt!

djaanhetrot

Hoi maarten,

We staan momenteel met de arizona in frankrijk. Ik heb nu alleen geen rolmaat bij de hand. Ik zal morgen even kijken of ik de kast op kan meten..

p.s. onze mobicool koelkast b40 past er net in.

gr,

dj

djaanhetrot

de breedte is ong. 55cm, hoogte ong 170cm en diepte ong 55cm. dit is de kast met ritsdeur.
de niet afsluitbare ruimte rechts ernaast is ong even breed.

gr,

dj

maartencbr

Bedankt voor de informatie! Scheelt weer een keer alles uitpakken...  :)

En ik hoop dat jullie aan het genieten zijn! Wij gaan deze zondag op pad, richting de Dordogne. Eens kijken of we voor die tijd iets van een lichtgewicht kast kunnen vinden waar we alle zooi in kwijt kunnen.  :nl

Groetjes!

djaanhetrot

vandaag is het heerlijk weer. meeste dagen was de temp wel onder het gemiddelde. maar we mogen niert klagen. prettige  vakantie straks en succes met vinden van de kast..

gr,

dj

faba

Wij hebben voor in die kast de stapelkratjes van action, deze kan je op elkaar zetten maar ook in mekaar schuiven. Passen er precies 7 op elkaar in die kast , niet teveel plaatsverlies.

Bakken zijn aan de voorzijde open zodat je er gemakkelijk iets kan uithalen.

Kratjes worden in de auto gezet met de kledij er al in en in mekaar gezet om plaats te besparen. PP 1 kratje voor kledij; 2 kratjes handdoeken en badhanddoeken en 1 kratje met schoeisel. Bij het naar huis komen, de kledij die zo weer de kleerkast in kan netjes bijeen in een 3tal kratjes, meestal 1 of twee kratjes was (handdoeken niet meegerekend) en de rest in mekaar geschoven weer mee. Geen sportzakken of valiezen meer nodig voor de kledij, handdoeken en alle andere zooi, meteen vanuit de auto in de kast en terug.

Ook voor de andere spulletjes (toiletgerief, boeken, zwemgerief, ander spul gebruiken we deze kratjes (nog een stuk of 6, die zover als mogelijk in mekaar geschoven meegaan en tot de nok gevuld worden, de eigenlijke indeling gebeurd pas op de camping). We stapelen de voor het grote raam voortent vooraan tot 2 hoog. Erruch netjes in onze tent, alles had een vast plaats.

De kratjes zijn bovendien spotgoedkoop.  :K

Enkel de etenswaar gaat in een gesloten bak mee. 

Purk2000

Hebben jullie misschien een foto van die kratjes.
Ze hebben meerdere in de winkel, en het aanbod is niet altijd hetzelfde.
bvd

faba

zal eens kijken tussen de vakantieforo's en dan proberen een foto te downloaden.

Heb geprobeerd om er afbeelding van te vinden op internet maar niet gevonden.

Ik dacht wel dat deze stapelkratten (ze noemen ze ze in de winkel) bij het eerder vast assortiment horen.

Ik dacht in 3 kleuren te krijgen (gifgroen, donkergrijs-zwart en nog een kleurtje maar weet niet wat, wit misschien)

Super Bobo

Bedankt Faba,
Wat een goede tip.
Ben vanochtend direct naar de Action gereden en die kratjes gehaald.
Is idd heel veel ruimte en heel makkelijk.

lindam

Is er ook iemand die dit hang gedellte eruit heeft gehaald?
Zodat jij dus 2 van die open vakken krijgt.

Dat hang gedeelte vind ik namelijk helemaal niks
Koop liever nog een 2e kastje die er dan naast kan kan.

B.v.d