Live opzet instructie van een roadmaster Family S

Gestart door Richard, juli 06, 2012, 11:18:23 PM

Vorige topic - Volgende topic

Richard

Dames en heren,

aangezien er vele vragen zijn en of onduidelijkheden stel ik voor om een meeting te houden in het najaar met Roadmaster bezitters of geinteresseerden.
De bedoeling is dan om met je eigen vouwwagen naar een camping te komen en deze daar op te bouwen onder begeleiding.
Ik zelf zelf zal er dan ook aanwezig aan met mijn eigen roadmaster.
Uiteraard blijven we een nachtje slapen  zodat we de volgende dag pas kunnen inklappen....ook onder begeleiding uiteraard.

Ik zat te denken aan het eerste weekend in oktober, gezien het weer dan vaak nog rustig is.
Mochten de weer voorspellingen slecht uitpakken kunnen we naar het volgend weekend gaan...

Dus kom maar op met de reactie's en vragen....
dus voorstel is 6 en 7 oktober of het weekend later.
Plaats van de camping zal geen problemen opleveren aan gezien het geen hoogseizoen is....

Groet MR.Roadmaster.

Ps mss dat we Ad en Sandra dan ook kunnen uitnodigen...

Richard

Zet ook ff je forumnaam erbij als je reageert dat maakt het wat makkelijker om iets te regelen. via pb-tjes.

Van_looney

ingrid11

Leuk idee!
Als het het genoemde weekend gaat zijn, horen we er graag meer over!

walter

oooooooo dat klinkt als discriminatie  :+  een merkgebonden klapmeeting houden  :O

papajur

╭∩╮(︶︿︶)╭∩╮

pgelton

Wij hebben ook pas een roadmaster gekocht uit 2008 en willen heel graag een instructie!

Pieter

Qwaqa

Citaat van: Walter op juli 21, 2012, 10:45:08 PM
oooooooo dat klinkt als discriminatie  :+  een merkgebonden klapmeeting houden  :O
Niemand houdt je tegen om een Jamet meeting te houden  I:

mischa72

Is deze film gemaakt? Ik kon er helaas niet bij zijn en kan nu de fotoreportage ook niet meer vinden.

Zou het graag nog even doorkijken voordat we aanstaande zaterdag op vakantie vertrekken (voor het eerst met onze RM).

Gr. Mischa

ottervanger

Ik ben ook heel erg ge?nteresseerd in een opzet instructiefilmpje van de RM Family S.

Vorig jaar hebben wij een nieuwe gekocht en ik krijg nu alweer de kriebels dat dat ding over een maand weer volgepakt moet worden en uiteindelijk uitgeklapt. Begrijp me goed, het kamperen vind ik ideaal en super-relaxed, maar die voorbereidingen...... :N pfff!
En inderdaad de bibbers of we alles wel goed doen....vorig jaar met uitklappen is in de hoeken de stof gescheurd (je snapt het niet, hij was pas 1 maand oud  ::)) en we weten nog steeds niet hoe dat is gebeurd. Dus, nu dus weer de zenuwen of het niet weer gebeurd. Maar goed, zal vast goed komen. Helaas heb ik 3 weken geleden een zware longontsteking opgelopen en daardoor nog heel weinig energie. Waarschijnlijk daarom al die leeuwen en beren.....

Voor iedereen: Een hele fijne, zonnige en ontspannen vakantie!!!  :>

ottervanger

Dit is trouwens onze Roadmaster, na onze 1e x opzetten...... :) Best aardig, toch?

John Boender

http://forum.vouwwagenclub.info/index.php?topic=7403.0

Wij hebben altijd de instructie die is beschreven in de link hierboven. En vooral de tijd nemen.

Gr John