Hoe lang...

Gestart door DrLivingstone, juli 12, 2012, 04:52:22 PM

Vorige topic - Volgende topic

DrLivingstone

Gezien de verschillende reacties zo links en rechts, ben ik wel nieuwsgierig naar het volgende: Hoe lang gaan we in de zomervakantie weg?
Er zijn mensen die voor 2 weken naar Italië of zuid Frankrijk reizen, maar dat is ons te kort en haal ik de vouwwagen niet voor uit de stalling :P

Vakantiegeld gedeeld door de kosten van de camping, tol, eten etc. betekent voor ons drie weken zuid Frankrijk. En laat dat ook nog eens mooi uitkomen met het aantal weken wat ik aan vakantie heb :-)

Elisa

Wij gaan in elk geval twee weken, gewoon in Nederland. Uurtje rijden van huis. Als het daarna (nog) mooi weer is, zetten we de vouwwagen nog een week hier in de buurt. Hebben we in de Meivakantie ook gedaan, maakt dat we van daaruit gewoon kunnen werken.

KampeerFan

Naar het buitenland was het eigenlijk altijd 3 weken. Nu we in Nederland kamperen met de kleine meid 2 weken.

Patrickvanw

3 weken, kan niet wachten (6aug).
3 dagen zwitserland, week lago maggiore en een week toscane !!!

( italia dus  :> )

:>

cahummel

2 weken, meer redden wij financieel gezien niet, en mijn vriendin loopt co-schappen en heeft bizar weinig vakantie in een jaar.

Tago Herman

3 weken Zuid Frankrijk, en als het lukt op het werk dan 4 weken. :>
Een jaar niet geklapt is een verloren jaar

Alex

We gaan in principe 2 weken naar het buitenland maar als de terugweg wat langer duurt word het 3 weken. :P
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

jeroen-aletta

Citaat van: cahummel op juli 12, 2012, 05:49:54 PM...., en mijn vriendin loopt co-schappen en heeft bizar weinig vakantie in een jaar.
Och, arme ziel. Been there, done that, glad it's over.....

Tom

Wij gaan altijd 2,5 week, zaterdags weg en dan net voor het weekend meestal donderdag thuis zodat we alles op ons gemak op kunnen ruimen voordat we weer aan het werk gaan.

retteketed

Wil per jaar verschillen
voorjaar enkele weekenden
dit jaar in juni 2 weken naar frankrijk geweest zonder pubers
en straks 2,5week vlieland met pubers
en eind v d zomer een midweek ......?
sluiten af met een weekend met pubers in zeeland

jari

wij gaan 3 weken en Jan blijft daarna nog een weekje thuis. dit is de eerste keer dat Jan het zo kan inplannen en het is een heerlijk idee
Jevipro

Mieke

10 tot 12 dagen is ons goed gemiddelde.

herowebe

Wij gaan 3 weken.
Op de heenweg reizen we in 3 dagen via de toeristische route naar Zuid-Frankrijk en komen daar op maandag aan!
Vrijdags, 2 1/2 week later reizen we dan in 2 dagen terug naar huis via snelle route!  :>

Klavertjes

Hier 3 weken, vrijdag weg, donderdag 3 weken later terug. Duitsland dit jaar, andere jaren liefst Engeland-Schotland!

Hebben de 3 weken echt nodig om er echt lekker uit te zijn!
Geluk ontstaat als wat je denkt, wat je zegt en wat je doet in harmonie zijn
(geleend van Mahatma Ghandi)

bensi

Ik heb eerst lekker een week thuis, dan gaan we 3 weken naar Frankrijk, en daarna nog een week thuis voor ik weer aan het werk moet / mag  ;)
Ex - Smitveld Ruebist >> Combi Camp Venezia >>Camplet Concorde >>Smitveld Ruebist>> Nu een Combi Camp Country
Blijven klappen, daar gaat het om ;-)