Recente berichten
Te koop / Aangeboden / Te koop roofrack Holtkamper co...
Laatste bericht door Rvs - Vandaag om 04:39:22 PMTe koop Roofrack Holtkamper cocoon fietsendrager €500
Te koop / Aangeboden / Holtkamper cocoon XL én M te k...
Laatste bericht door Rvs - Vandaag om 04:36:33 PMHoltkamper Cocoon XL én een M te koop. Incl vele accesoires. Zie marktplaats voor mijn advertenties. Groetjes R uit utrecht
Vouwwagenclub.info meetings / Re: Het grote klapweekend 2025...
Laatste bericht door Bonny - Vandaag om 04:11:07 PMCitaat van: Stefaan op Vandaag om 09:26:02 AMIk heb me aangemeld, het probleem is niet dat ik geen vouwwagen heb, maar geen trekauto. Dus dat moet ik nog even regelen. Ik zie mezelf geen 20 km lopen met een vouwwagen.
Gezellig en het komt vast goed

En idd zo zijn wij ook begonnen

Laatste bericht door Tim_V - Vandaag om 11:56:46 AMCitaat van: Beukertje op april 23, 2025, 11:21:27 PMMogen wij (de Kuijfjes) ook Nora aanmelden voor het klapweekend?:)4]
Het wordt dus: Iwan, Anouk, Jasmijn (16), Thijmen (14), Pepijn (en Nora (10 weken) met een Combi Camp Country.
Verstuurd vanaf mijn 23090RA98G met Tapatalk
Wat leuk!!
Volgens mij gaan de trouwe viervoeters ook een leuk weekend hebben. Er zijn genoeg speelkameraadjes
Toebehoren en accessoires / Re: Slaapzak of dekbed
Laatste bericht door Heuvel - Vandaag om 10:24:38 AMDekbed met daaronder een laken.
Bij warm weer slapen we enkel onder het laken met het dekbed bij het voeteneinde. Dan kan het dekbed er zo bij als het toch kouder is midden in de nacht.
Oudste slaapt in een slaapzak met lakenzak erin, in de praktijk meestal alleen in de lakenzak.
Jongste slaapt in een slaapzak die ze vaak open laat. Als wij gaan slapen ritsen we haar slaapzak dicht (en rollen we haar weer terug op haar matje).
Bij warm weer slapen we enkel onder het laken met het dekbed bij het voeteneinde. Dan kan het dekbed er zo bij als het toch kouder is midden in de nacht.
Oudste slaapt in een slaapzak met lakenzak erin, in de praktijk meestal alleen in de lakenzak.
Jongste slaapt in een slaapzak die ze vaak open laat. Als wij gaan slapen ritsen we haar slaapzak dicht (en rollen we haar weer terug op haar matje).
Laatste bericht door Alex - Vandaag om 09:41:51 AMZo zijn wij ook begonnen.
Vrienden hebben ons ooit naar een camping gebracht onze eerste kampeer uitje.
Vrienden hebben ons ooit naar een camping gebracht onze eerste kampeer uitje.
Vouwwagenclub.info meetings / Re: Het Klapweekend 2025 ,aanm...
Laatste bericht door Alex - Vandaag om 09:39:37 AM1. Alex&Bonny: Alex en Bonny met een Holtkamper Aero en Annemiek (23)en Daniel (25)met tent
2. Kuijfjes: Iwan, Anouk, Jasmijn (16), Thijmen (14), Pepijn ( 8 ) met een Combi camp
3. Kimopo&Rumi: Mar & Erik met een Keizer Weekender
4. Roos: Ernst Jan, Linda, Tobias (6), Ellenora (6) met een Campooz LJ
5. Ottermobiel: Erwin , Jolanda en William (14) met Jamet Arizona
6. Klapjoeri: Joeri, Emily, Nils (16), Sven (15) en 🐶 Ollie met een Holtkamper Aero
7. GJT: Gert Jan, Leonie, Hiske (16), Fedde (11) en🐶Moos met een Holtkamper Aero
8. Cewi: Cees en Wilma en 🐶 Pebbles met een Holtkamper Cocoon MTT
9. Spikehome: Patricia en Richard met een kampeermiddel
10. Van_Looney: Leon, Minke, Jildou (14) en🐶 Sinne met een CombiCamp Country, zoon Bram (17) sluit wellicht ook nog aan
11. Campingloge: Peter met Holtkamper Kyte
12. Robbin, Mirjam, Sam (14), Jasper (12) met Holtkamper Cocoon XL
13. Hannah en Meneer Hannah eventueel kleinkinderen 4 en 6 jaar Camp-let
14. radeu :Ralph, Peggy, Carlijn (12) en Jasper ( 10 ) met de Aart Kok Tundra!
15. Miekje :Bart ,Annemieke en golden retriever Mica met een Smitveld
16. john1311: John, Mariëlle en Daniël (17) gaat waarschijnlijk ook mee met een Cabanon Malawi 1
17. Klavertjes: Nout, Rianne & Valérie (24) met de Opus All Road Air
18. Hemertje: Jeroen, Marieke en Dorus (14) met een Holtkamper Kyte
19. Tim_V: Tim, Floor, Anne-Roos (9), Merijn (7) en Nola (6) en 🐶 Pip met een Holtkamper Kyte (van 29 mei t/m 31 mei)
20. Michel9 :Mirjam,Michel,Jasper (13)en Pim (8 ) met een Smitveld Ruebist.
21. Pjottum :Martijn en Francien met een Combicamp
22. Alexander :Alex & Martin. En🐶 BO en Zambezi
23. Fassy :Sunny, Renée(14) Brian (12) met een Aart Kok livingstone
24. Christian, Sandra, Jesper(12) en Kasper(10); Walker
25.Stefaan, Samuël (12) en Jonathan (7), trigano chantilly.
Voel jullie vooral welkom.
2. Kuijfjes: Iwan, Anouk, Jasmijn (16), Thijmen (14), Pepijn ( 8 ) met een Combi camp
3. Kimopo&Rumi: Mar & Erik met een Keizer Weekender
4. Roos: Ernst Jan, Linda, Tobias (6), Ellenora (6) met een Campooz LJ
5. Ottermobiel: Erwin , Jolanda en William (14) met Jamet Arizona
6. Klapjoeri: Joeri, Emily, Nils (16), Sven (15) en 🐶 Ollie met een Holtkamper Aero
7. GJT: Gert Jan, Leonie, Hiske (16), Fedde (11) en🐶Moos met een Holtkamper Aero
8. Cewi: Cees en Wilma en 🐶 Pebbles met een Holtkamper Cocoon MTT
9. Spikehome: Patricia en Richard met een kampeermiddel
10. Van_Looney: Leon, Minke, Jildou (14) en🐶 Sinne met een CombiCamp Country, zoon Bram (17) sluit wellicht ook nog aan
11. Campingloge: Peter met Holtkamper Kyte
12. Robbin, Mirjam, Sam (14), Jasper (12) met Holtkamper Cocoon XL
13. Hannah en Meneer Hannah eventueel kleinkinderen 4 en 6 jaar Camp-let
14. radeu :Ralph, Peggy, Carlijn (12) en Jasper ( 10 ) met de Aart Kok Tundra!
15. Miekje :Bart ,Annemieke en golden retriever Mica met een Smitveld
16. john1311: John, Mariëlle en Daniël (17) gaat waarschijnlijk ook mee met een Cabanon Malawi 1
17. Klavertjes: Nout, Rianne & Valérie (24) met de Opus All Road Air
18. Hemertje: Jeroen, Marieke en Dorus (14) met een Holtkamper Kyte
19. Tim_V: Tim, Floor, Anne-Roos (9), Merijn (7) en Nola (6) en 🐶 Pip met een Holtkamper Kyte (van 29 mei t/m 31 mei)
20. Michel9 :Mirjam,Michel,Jasper (13)en Pim (8 ) met een Smitveld Ruebist.
21. Pjottum :Martijn en Francien met een Combicamp
22. Alexander :Alex & Martin. En🐶 BO en Zambezi
23. Fassy :Sunny, Renée(14) Brian (12) met een Aart Kok livingstone
24. Christian, Sandra, Jesper(12) en Kasper(10); Walker
25.Stefaan, Samuël (12) en Jonathan (7), trigano chantilly.
Voel jullie vooral welkom.
Laatste bericht door Stefaan - Vandaag om 09:26:02 AMIk heb me aangemeld, het probleem is niet dat ik geen vouwwagen heb, maar geen trekauto. Dus dat moet ik nog even regelen. Ik zie mezelf geen 20 km lopen met een vouwwagen.
Vouwwagenclub.info meetings / Re: Het Klapweekend 2025 ,aanm...
Laatste bericht door Stefaan - Vandaag om 09:23:07 AMIk heb me ook aangemeld bij de camping, Stefaan, Samuël (12) en Jonathan (7), trigano chantilly.