Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
 1 
 Gepost op: Vandaag om 10:16:30 am 
Gestart door Postie1982 - Laatste bericht door Postie1982
Beste allemaal,

Ik wil zelf schokdempers monteren onder onze standaard (onroad) Campooz uit 2024.
kan iemand mij een foto sturen hoe deze gemonteerd zitten onder de trailer? Ik heb van een behulpzaal persoon fotos gehad van de offroad versie. Ik vraag me af of dit dezelfde manier van montage is als bij de onroad variant. Hierbij wordt namelijk een strip gebruikt om de demper te monteren. Ik vindt dit niet de mooiste oplossing als ik eerlijk ben. maar wellicht zijn bij de onroad variant een andere bevestigingspunten gebruikt.
Fotos van voor 2024 hebben helaas geen nut omdat in 2024 de trailer is varanderd.

Dank!

2 
 Gepost op: Vandaag om 04:15:43 am 
Gestart door coinoperator - Laatste bericht door Alex
Toen wij er eens waren viel het reuze mee.
Tja je moet wat geluk hebben.

3 
 Gepost op: januari 16, 2025, 08:23:56 pm 
Gestart door Christa123 - Laatste bericht door Thomas9202
Nou, het is dat ik namelijk mijn racefiets mee wil nemen. Liever op de dissel, iedere mening is voor zichzelf, mijn vraag is meer of iemand ervaring heeft met welke fietsendragers er evt op past.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

4 
 Gepost op: januari 16, 2025, 08:23:05 pm 
Gestart door coinoperator - Laatste bericht door xray
iemand hier nog recent geweest? Wij zoeken een groene camping in de natuur waar we kunnen wandelen (met hond), hardlopen en relaxen op de camping en uitstapjes te doen.

5 
 Gepost op: januari 16, 2025, 08:14:28 pm 
Gestart door coinoperator - Laatste bericht door xray
Ik heb geboekt voor dit jaar. Ben zeer benieuwd na al deze positieve verhalen. Heb er zin in.
Ik neem aan dat er weinig verandert is? Hoe is de kans op regen daar? Ken de vogezen niet maar het is vast niet voor niks zo groen  :#

6 
 Gepost op: januari 16, 2025, 03:59:12 pm 
Gestart door Christa123 - Laatste bericht door Thomas1984
Dat is de afweging die ieder voor zich moet maken. Ik wil ze zoveel mogelijk achter de auto want:
- aerodynamischer
- minder windgeluid
- minder verbuik
- handiger op- en afhalen
- geen gedoe met tolpoorten, tunnels en parkeergarages
- zicht op de fietsen in de spiegels.

Dus al gaat vier fietsen op het dak wel, zet ik liever twee volwassenfietsen op de dissel en twee kinderfietsen op de dak voor een evenredige verdeling. Het hangt ook van het reisdoel af.

7 
 Gepost op: januari 16, 2025, 01:03:14 pm 
Gestart door FriedelP - Laatste bericht door OhPeeCee
In Frankrijk was er op een gegeven moment de alcoholtester die in de auto aanwezig moest zijn, bij controle kon je een boete verwachten (weet niet hoeveel) zou in Spanje ook wel eens kunnen gebeuren dat er opgecontroleerd gaat worden.

Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk Pro

8 
 Gepost op: januari 16, 2025, 12:57:25 pm 
Gestart door FriedelP - Laatste bericht door Kuijfjes
Kosten lampje 50 euro.
Kosten boete 80 euro.

Dus bij pech langs de weg, kan die extra 30 euro er ook nog wel vanaf.

Verstuurd vanaf mijn 22101320G met Tapatalk

9 
 Gepost op: januari 16, 2025, 12:13:11 pm 
Gestart door Christa123 - Laatste bericht door sammyvannorel
Ik kom er weer in met mijn standaard reactie: waarom niet op het dak van de auto: stabiel, je kunt veel fietsen (tot wel 4) meenemen als je dat wilt: je kunt ze door het jaar heen gebruiken, je kunt ter plekke nog ergens heen rijden, maar vooral je kunt eerst je vouwwagen opbouwen en vervolgens je fietsen van het dak gooien, ook ideaal bij overnachtingen, waar je ze gewoon op het dak kunt laten staan.

10 
 Gepost op: januari 16, 2025, 11:43:05 am 
Gestart door Alex - Laatste bericht door Alex
Zo de passen voor deze week zijn weer de deur uit.

Dus wil je niet dat er verdiend word aan je data grijp dan je kans om ons te steunen.

Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal