Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 »
 21 
 Gepost op: november 09, 2024, 06:39:15 pm 
Gestart door De klapkar - Laatste bericht door Theu
Dat herken ik ja, die stoelen. Ze leken lekker te zitten maar als bestuurder kreeg ik na een uur kramp/pijn in mijn scheenbeen. Alsof de hoek tussen gaspedaal en stoel niet goed was.
In mijn geval ging mijn rug opspelen.

22 
 Gepost op: november 09, 2024, 11:46:58 am 
Gestart door De klapkar - Laatste bericht door OhPeeCee
Wat verbruikte die V70? op dit moment houd het opgegeven verbruik van de 2.5T AWD automaat me tegen.

Op autoweek kan je het een en ander vinden aan praktische verbruikscijfers van auto's  Bezitters houden dit bij, zit ook veel electrisch tussen. In de opgaves kan je ook zien wat voor soort ritten, met of zonder aanhanger, op zomer of winterbanden. Geeft je alvast wat inzicht.

23 
 Gepost op: november 09, 2024, 09:37:15 am 
Gestart door De klapkar - Laatste bericht door Koenta_kinte
Dat herken ik ja, die stoelen. Ze leken lekker te zitten maar als bestuurder kreeg ik na een uur kramp/pijn in mijn scheenbeen. Alsof de hoek tussen gaspedaal en stoel niet goed was.

24 
 Gepost op: november 09, 2024, 09:35:34 am 
Gestart door Jon - Laatste bericht door Koenta_kinte
Ah dat is mooi.
Bij de Malawi kun je in ingeklapte toestand het bed open zetten en en dan je de vouwwagen inladen. En datzelfde kan je ook doen als je opgebouwd staat, daardoor kan je altijd bij je bagage.

25 
 Gepost op: november 09, 2024, 08:17:54 am 
Gestart door Jon - Laatste bericht door Miekje
Hoe zit het met inpakken? Heeft deze een easypack idee zoals bijvoorbeeld bij de cabanon Malawi?

Ik ken de Malawi niet. Maar in ingeklapte toestand kun je bij de bak komen.

26 
 Gepost op: november 09, 2024, 08:16:51 am 
Gestart door Jon - Laatste bericht door Miekje
Gefeliciteerd !
En heel veel plezier ermee .

Dank je wel!

27 
 Gepost op: november 09, 2024, 12:57:37 am 
Gestart door De klapkar - Laatste bericht door Theu
Vorig jaar hebben wij de Outlander PHEV van mijn zus geleend om onze vouwwagen op te halen in Amiens. Dus alleen snelweg km’s gemaakt, maar dat deze auto prima. Verbruik viel mij ook nog mee, maar niet in charge mode gereden. Verder is het niet onze auto maar dat is persoonlijk. Na een dag rijden kwam ik er behoorlijk gaar uit. De stoelen zijn niet voor mij gemaakt zulkk ook en we maar zeggen.

28 
 Gepost op: november 08, 2024, 11:05:40 pm 
Ik beweer nergens dat ze slecht zijn, maar ik raad ze niet aan als trekauto. Even doortrekken bij inhalen ging niet (ook zonder vouwwagen niet) en bergop werd dat alleen maar slechter. Ik voelde me er echt niet prettig bij, had niet het idee dat het echt veilig was. En dan valt het verbruik ook nog best tegen.
 Maar de vraag ging niet over een phev toch? Geen idee hoe de gewone rijdt, dus ook geen idee hoe die als trekauto is.

29 
 Gepost op: november 08, 2024, 09:21:31 pm 
Gestart door De klapkar - Laatste bericht door Joergarms
Bijzonder om door jouw probleemauto gelijk maar te denken dat ze allemaal slecht zijn. En dat Fransen geen auto's kunnen repareren, buiten hun eigen merken om, is allang bekend.

30 
 Gepost op: november 08, 2024, 08:35:30 pm 
Geen idee (meer). Wij hadden geen automaat ook.

Pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 »
SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal