91
Gepost op: september 26, 2024, 09:35:29 am
|
Gestart door Bonny - Laatste bericht door Tago Herman
|
Inmiddels 2x bij Hardenberg de grens over geweest, geen controles gezien.
|
92
Gepost op: september 26, 2024, 08:46:52 am
|
Gestart door Alter Camper - Laatste bericht door A l e x
|
Wir hatten den Tisch und die Stühle unter der abdeckplane. dann war der abdeckplane gerade lang genug. Ich kannte die Option damals noch nicht, aber für 185 € würde ich es tun. es kann nie schaden
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
|
93
Gepost op: september 26, 2024, 07:34:54 am
|
Gestart door Bonny - Laatste bericht door Bonny
|
Hier bij Zwartemeer en bij Nieuweschans het zelfde
|
94
Gepost op: september 26, 2024, 12:32:28 am
|
Gestart door Alter Camper - Laatste bericht door Jon
|
Das hängt davon ab, was für sachen Sie mitnemen möchten.
|
95
Gepost op: september 26, 2024, 12:29:06 am
|
Gestart door Bonny - Laatste bericht door Jon
|
Juist ja. Dat zal dan inderdaad incidenteel zijn, hier op hoogte van Nijmegen en daaronder wemelt het van de voormalige grensovergangen, voorheen vaak voor smokkelactiviteiten gebruikt. En om op de vraag van Bonny te reageren: de overgang Nijmegen-Kleve wordt al jaren min of meer intensief gecontroleerd, er worden soms hele streekbussen aangehouden. Een en ander heeft, voor zover ik heb begrepen, te maken met de (soft-)drugshandel in Nijmegen.
|
96
Gepost op: september 25, 2024, 08:57:56 pm
|
Gestart door Alex - Laatste bericht door danny0604731
|
En betaald💪🏻👍🏻
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
|
97
Gepost op: september 25, 2024, 08:40:52 pm
|
Gestart door Alter Camper - Laatste bericht door Alter Camper
|
Hallo Camperfreunde, habe heute meinen Odyssee neu bestellt. Als Zubehöroption gibt es eine um 15cm höhere Abdeckplane (Afdekhoes 15 cm verhogen so die Bezeichnung). Wusste gar nicht das es sowas überhaupt gibt. Wäre für 185 Euronen zu haben. Meint Ihr es wäre sinnvoll das Teil mit zu erwerben oder ist unter der originalen Abdeckung genug Platz?
viele Grüße vom Alten
|
98
Gepost op: september 25, 2024, 03:59:52 pm
|
Gestart door Bonny - Laatste bericht door FriedelP
|
Onder druk van extreem rechts heeft de Duitse overheid beslist om terug grenscontroles in te voeren, terwijl hun eigen veiligheidsdiensten verklaarde dat dit niet werkt en haalbaar is. Daarom denk ik ook dat het vooral een symbolische maatregel zal zijn waarbij steekproefgewijs op sommige assen een keer grenscontroles zullen zijn.
|
99
Gepost op: september 25, 2024, 03:40:33 pm
|
Gestart door Bonny - Laatste bericht door Jon
|
Heb ik iets gemist? Wat voor hinder?
|
100
Gepost op: september 25, 2024, 02:50:43 pm
|
Gestart door Alex - Laatste bericht door Alex
|
Had hem gezien. Door een klapweekend en nachtdiensten is er wat vertraging opgetreden.
|
|