Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:

* Voorjaars-Klapweekend


Auteur Topic: (Chat topic)Najaars weekend 2011 16 t/m 18 september  (gelezen 65298 keer)

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

muis

  • Gast
Re:(Chat topic)Najaars weekend 2011 16 t/m 18 september
« Reactie #120 Gepost op: september 07, 2011, 07:46:57 am »

Dat noemen ze "mens erger je niet"  Hier heeft het gisteren vanaf ong. 14.00 uur geregend met af en toe droge momenten. Gisteravond ging het echt hard en idd veel wind
Gelogd

panevino

  • Adminiklaptor
  • Klap prof
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.316
  • Merk: kampeermiddel : HK Flyer Bedouin
Re:(Chat topic)Najaars weekend 2011 16 t/m 18 september
« Reactie #121 Gepost op: september 07, 2011, 09:51:44 am »

Nou en of het hard ging! Ik fietste gisteravond naar huis en was zeiknat! Zo nat dat mijn spijkerbroek vanochtend nog steeds nat was.

brrrrrrrr
Gelogd
// Marcellino Pane e Vino \\

Roadmasterstarter

  • Gast
Re:(Chat topic)Najaars weekend 2011 16 t/m 18 september
« Reactie #122 Gepost op: september 07, 2011, 12:51:57 pm »

Wat een leuke site allereerst! Wij zijn in juni voor het eerst met een vouwwagen op pad geweest. Na vroeger met tent te kamperen, toen 3 jaar lang in een huisje (met jonge kindjes) nu toch weer graag naar de camping. Met iets meer luxe. Eerst een vouwwagen gehuurd om te kijken of het bevalt. En dat deed het. We hebben een trigano Odyssee gehuurd. Toen rondgekeken om er één aan te schaffen. We wilden graag iets meer ruimte en een harde kap i.p.v. dekzeil. Toen kwamen we uit bij Roadmaster.
We zijn sinds afgelopen zaterdag trotste eigenaar van een Roadmaster Family S uit 2010.
Bij de dealer is met ons de wagenbaktent opgezet. En vertelt hoe het werkt met voorluifel, voortent enzovoorts. Thuisgekomen (mooi, bijna te warm! weer) meteen weer opgezet om te proberen.
Helaas ging dat niet zo soepel. We hadden probleempje met de vaste luifel voortent. De stokken die allemaal hetzelfde zijn (170 cm) die je tussen de hoekstukken moet plaatsen waren mooi gelijk.
Maar tussen de linkerhoek (Van vooraanzicht) en het midden paste hij goed. Echter de rechterhoek en het midden daar was te veel ruimte voor de stok. We hebben met 3 man sterk ons verstand vergaapt en snapten er niet veel van.

Toevallig hier een roadmasterkampeerder met ervaring die een goede tip heeft. Leuk trouwens van die speciale vouwwagenweekenden. Wij willen er zeker eens bij aansluiten. Najaarsweekend gaat helaas niet lukken (jammer, voor ons redelijk in de buurt). Op vrijdagavond en zondag is er al een activiteit gepland. Jammer, want wie weet had iemand ons kunnen helpen. Het blijft frustreren dat hij op de oprit staat en wij niet heel goed weten hoe het nu goed moet. En met 2 kinderen van 3,5 om je heen valt het ook niet mee om er eens rustig naar te kijken.

Heel misschien is er trouwens nog een optie om van zaterdag op zondag te komen naar dezelfde camping (Activiteit op zondag is namelijk alleen voor mij en niet voor mijn man en kids).
En anders wellicht een voorjaarsweekend. Begrijp ik goed dat de datum al bekend is, het hemelvaartsweekend?

Hoop nog op de gouden tip voor ons opzetprobleem. Bedankt alvast.

En voor degene die naar het weekend gaan alvast veel plezier met de voorbereidingen en het weekend zelf! Zijn er meer gezinnen met peutertjes die meegaan naar die weekenden?
Gelogd

Miss BBQ

  • Gast
Re:(Chat topic)Najaars weekend 2011 16 t/m 18 september
« Reactie #123 Gepost op: september 07, 2011, 04:15:53 pm »

We hadden probleempje met de vaste luifel voortent. De stokken die allemaal hetzelfde zijn (170 cm) die je tussen de hoekstukken moet plaatsen waren mooi gelijk.
Maar tussen de linkerhoek (Van vooraanzicht) en het midden paste hij goed. Echter de rechterhoek en het midden daar was te veel ruimte voor de stok. We hebben met 3 man sterk ons verstand vergaapt en snapten er niet veel van.

Heel misschien is er trouwens nog een optie om van zaterdag op zondag te komen naar dezelfde camping (Activiteit op zondag is namelijk alleen voor mij en niet voor mijn man en kids).
En anders wellicht een voorjaarsweekend. Begrijp ik goed dat de datum al bekend is, het hemelvaartsweekend?


Allereerst proficiat met de aankoop.  :> Heel veel kampeerplezier gewenst.

In antwoord op jullie probleempje vraag ik me af of jullie per ongeluk uitgerekend de enige kortere stok gebruikt hebben, nl. die voor de keukenuitbouw bedoeld is.
Wij hebben zelf een Roadmaster family S en hebben in d keuken eens een van de lange stokken geprobeerd er tussen te wringen. Werkt dus niet, want daar is de ruimte te klein voor.
Andersom lijkt het dus of jullie de korte stok geprobeerd hebben in de te lange overspanning te passen.
Inmiddels hebben we de kortere stok gemarkeerd en gaat het telkens feilloos.

Succes.

Overigens staan wij zelf (Mr. Roadmaster) ook in Asten volgende week, dus kom gerust kijken. De koffie of iets anders staat klaar.  KK

Oh ja, en op de weekenden zelf altijd voldoende kids daar in bijna alle leeftijdscategorieën. :zw
« Laatst bewerkt op: september 07, 2011, 04:19:19 pm door Miss BBQ »
Gelogd

Richard

  • Gast
Re:(Chat topic)Najaars weekend 2011 16 t/m 18 september
« Reactie #124 Gepost op: september 07, 2011, 05:48:44 pm »

Gewoon op de zaterdag langskomen met de klapper, doe ik ook ff een demonstratie voor je. en dan zondag morgen weer inklappen
Alles is mogelijk, ook zaterdags weer vertrekken trouwens, maar dan mis je de geweldige BBQ...

Groet Mr.Roadmaster (Richard)
Gelogd

Bonny

  • Global modderklaptor
  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 1.775
  • Merk: kampeermiddel : Holtkamper
Re:(Chat topic)Najaars weekend 2011 16 t/m 18 september
« Reactie #125 Gepost op: september 08, 2011, 07:59:33 am »

stond er gisteren nog mooi weer op het programma voor het vww staan er nu al weer regen druppeltjes bij  :(
Gelogd
Alles wat we zijn is het resultaat van wat we hebben gedacht.

muis

  • Gast
Re:(Chat topic)Najaars weekend 2011 16 t/m 18 september
« Reactie #126 Gepost op: september 08, 2011, 08:45:38 am »

Bonny, :** :**

Het weer verschilt per dag en per voorspelling en dan ook nog per weer instituut. en dan heb ik het nog niet eens over de werkelijke verschillen per regio.
Gelogd

Alex

  • Klapgek
  • Adminiklaptor
  • Klap gek
  • *****
  • Online Online
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 14.430
  • Merk: kampeermiddel : Holtkamper Aero Wind®Force 2020 / Beachy 360 2023
  • Welk kampeermiddel : Vouwwagen/Caravan
    • Fortuin
Re:(Chat topic)Najaars weekend 2011 16 t/m 18 september
« Reactie #127 Gepost op: september 08, 2011, 09:17:32 pm »

Hmmmmmm die van mij word ook wat slechter.

Vr 16/09    vrij veel bewolking       11/18°C    NW 3    45%    30%/0.0mm
Za 17/09    vrij veel bewolking        11/18°C    W 3    40%    35%/1.0mm
Zo 18/09    vrij veel bewolking        11/17°C    N 3    40%    35%/1.0mm
Gelogd
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Klavertjes

  • Global modderklaptor
  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 2.787
  • Merk: kampeermiddel : Opus Camper all-road 2022
  • Opus Camper all-road 2022
Re:(Chat topic)Najaars weekend 2011 16 t/m 18 september
« Reactie #128 Gepost op: september 08, 2011, 09:42:48 pm »

Morgen staat er gewoon weer een zonnetje!
   
   
   
   
   
   
   
   
   
Gelogd
Geluk ontstaat als wat je denkt, wat je zegt en wat je doet in harmonie zijn
(geleend van Mahatma Ghandi)

caspar

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.053
Re:(Chat topic)Najaars weekend 2011 16 t/m 18 september
« Reactie #129 Gepost op: september 08, 2011, 09:47:56 pm »

er staat elke dag en zonnetje hoor
okee wel verstopt achter de wolken :P :P
Gelogd

Alex

  • Klapgek
  • Adminiklaptor
  • Klap gek
  • *****
  • Online Online
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 14.430
  • Merk: kampeermiddel : Holtkamper Aero Wind®Force 2020 / Beachy 360 2023
  • Welk kampeermiddel : Vouwwagen/Caravan
    • Fortuin
Re:(Chat topic)Najaars weekend 2011 16 t/m 18 september
« Reactie #130 Gepost op: september 08, 2011, 09:53:25 pm »

Zolang het maar droog blijft.
We hebben ons altijd nog vermaakt. :P
Gelogd
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

muis

  • Gast
Re:(Chat topic)Najaars weekend 2011 16 t/m 18 september
« Reactie #131 Gepost op: september 09, 2011, 12:17:07 am »

Morgen staat er gewoon weer een zonnetje!
Amen  :W
Gelogd

Roadmasterstarter

  • Gast
Re:(Chat topic)Najaars weekend 2011 16 t/m 18 september
« Reactie #132 Gepost op: september 09, 2011, 09:29:52 am »

Het lijkt ons wel erg gezellig. Als het weer niet al te koud/nat is zullen wij erbij zijn. We kijken het nog even aan. Blauwe kindjes (van de kou) in de vouwwagen lijkt ons niet zo'n succes.
Ze moeten er geen trauma aan overhouden. Volgend jaar moeten ze ook nog meewillen. Anders komen we wellicht voor een dagje langs. Even kennismaken met de daar zijnde leden van de club. Even overdag kijken of we de vouwwagen goed opgezet krijgen, en dan voor de nacht weer naar huis. En dan het volgende weekend met Hemelvaart maar mee.
Als we voor een nacht komen komen we waarschijnlijk op vrijdag einde van de middag al. Ik post nog wel een berichtje t.z.t.
Zag trouwens dat dit een ACSI kaart camping is. Voor diegene die zo'n kaart hebben. 11 euro per nacht inclusief 3 kids. Omdat wij in voorseizoen weg zijn geweest hebben wij er één. Voor de kosten hoeven we het dus niet te laten! Hopen op beetje aangenaam weer. Dit weekend word de temperatuur iets gunstiger voor de (mooiweer)kampeerder.

Gelogd

sannie75

  • klappers
  • Klap gek
  • *
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 3.545
  • Aart Kok Livingstone game drive 2016
Re:(Chat topic)Najaars weekend 2011 16 t/m 18 september
« Reactie #133 Gepost op: september 09, 2011, 01:14:12 pm »

Ach vorig jaar in de mei vakantie hadden we nachtvorst :? Dus het zal nu wel meevallen met de kou, ik hoop uiteraard wel op droog weer maar ja we zullen het wel zien toch!

Kacheltje en lekkere warme slaapzakken , een extra fleece dekentje mee, komt helemaal goed!
Gelogd
Every day is a gift, not a given right....

Klavertjes

  • Global modderklaptor
  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 2.787
  • Merk: kampeermiddel : Opus Camper all-road 2022
  • Opus Camper all-road 2022
Re:(Chat topic)Najaars weekend 2011 16 t/m 18 september
« Reactie #134 Gepost op: september 09, 2011, 01:39:16 pm »

Ik sluit me daar helemaal bij aan, ons elektrisch (en zelfs op het veld) ons gaskacheltje doen wonderen als het fris wordt!

Samen laten we het zonnetje gewoon schijnen!

Voorspelling vandaag weer tussen de 19 en 21 graden, en op vrijdag 1 mm regen, er zit weer een mooie stijgende lijn in dus (want ondanks dat 't me niet uitmaakt, is het wel leuk om te volgen...)
Gelogd
Geluk ontstaat als wat je denkt, wat je zegt en wat je doet in harmonie zijn
(geleend van Mahatma Ghandi)
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal