Koelkast plaatsen in kyte kitchen

Gestart door Hellie, maart 15, 2015, 01:49:44 AM

Vorige topic - Volgende topic

Hellie

Hallo,
Wij willen een koelkast plaatsen in de kyte kitchen van onze cocoon. Alleen kan het werkblad omhoog? Zoja, hoe.? Want vanaf boven af erin plaatsen wil niet ivm snoeren en uitlaat.

Swede

denk niet dat het blad omhoog krijgt met slechts een kleine aanpassing. Wat is er met de standard koelkast gebeurt?
live life outdoors

Hellie

Helaas zat er geen koelkast in toen we hem tweedehands kochten

Swede

ah ok, dacht dat je er een hogere koelkast in wilde, maar de standaard Dometic zou dus voldoende zijn. Kan me even niet herinneren of deze nu gewoon met inbusjes vast zit.
Hij moet er ook uit kunnen als die stuk is, dus mag geen probleem zijn.
live life outdoors

Hellie

We hebben inderdaad de dometic koelkast en de daarvoor geschikte ruimte in het werkblad

Hellie

Toch makkelijk dan gedacht!  ::) witte blokjes onder blad omdraaien en een aantal schroeven los draaien. Koelkast is geplaatst!

Yella

FF doorzetten en het lukt. Wel handig om te weten hoe het in elkaar steekt. Want ik ben ook niet van plan om voor ieder wissewasje naar HK te rijden. Is me veel te ver hier vandaan.
www.jawamarkt.nl voor boeken en handleidingen.

Swede

was de bak verder helemaal leeg? zonder gasstel etc?
live life outdoors

Hellie

Gasstel zit in het werkblad. Nu nog de stroomvoorziening aanleggen en twee stopcontacten op het werkblad maken en dan kunnen we vakantie houden! O0
(Misschien nog bigfoots onder de poten maken...)

Yella

Lekker bezig in ieder geval. wat Bigfoots betreft, heb ik opgelost door iets duurdere te nemen van Teun met stalen pen. Deze gemonteerd met een elastiek die de voet strak houdt tijdens het transport. En tijdens uitdraaien rekt het elastiek gewoon mee. Kosten ca. 4 tot 5 euro per Bigfoot.
www.jawamarkt.nl voor boeken en handleidingen.