Nieuwe collectie

Gestart door Marco1985, augustus 12, 2014, 09:35:12 AM

Vorige topic - Volgende topic

Drees

dennismaus

Grappig dat de rail nu wel op de bak gemaakt zit. Wij hebben dat 2 jaar geleden een keer gezien bij de wit, dat was een test van de wit zelf. Is het toch aangepast van klittenband naar de rail. Wij hebben het zelf op onze wagen gemaakt en het grondzeil aan laten passen door de wit. Zit stukken beter vast dan het klitteband.

veenwind

Wellicht dat we dit na de aflevering nog een keer op wat foto's mogen bewonderen.

Afgelopen vrijdag op een zeer regenachtige dag onze Malawi bij de Wit opgehaald. We waren al zeer ingenomen met de keuze, maar nu nog meer door de aanpassingen van de Wit. Er zit een prachtige afdekhoes van bisonylzeil over de keuken. Vooraan met elastieken bevestigd. Ik heb er 2 foto's van bijgevoegd. De Wit heeft nog exact zo'n hoes te koop op dit moment.  We wilden graag (en zo te lezen velen van jullie) de keuken aan de wagen laten zitten en toch de luifel goed bevestigen. Helaas heb ik daar nog geen goede foto van en de wagen staat nu weer in de stalling. De flap zit nog steeds aan de luifel. Er is zowel links als rechts een inkeping gemaakt tot aan de stangen waar de keuken op rust, dan is er heel netjes afgewerkt een vierkante opening (grootte van de stangen) gemaakt. Je schuift de keuken een stukje naar voren. Hoogstens 10 centimeter en laat de flap erachter naar beneden zakken en je sluit de inkepingen met klittenband.
Om te voorkomen dat de scheerlijnen op de hoeken te krachtig aan het tentdoek (wagentent) trekken, is er aan de binnenkant op dezelfde plek een stevige band gemaakt.
Omdat we de fietsen graag meenemen, is er een kogel op de dissel geplaatst. We plaatsen hier onze fietsendrager op en kunnen op de vakantieplek ook met de fietsen op de auto op stap.
In de  bagageruimte onder het bed is nu een losse staander aanwezig die je in het midden van het bed kunt plaatsen zodat je extra steun hebt.

Het weer was veel te slecht om hem thuis even uit te klappen dus andere foto's houden jullie nog even te goed.

Groet Veenwind

Vlinder73

Gefeliciteerd met jullie Malawi Veenwind! Toevallig had ik het vanmiddag over een beschermhoes voor de keuken als we de voortent niet opzetten. Ik vroeg me af of een motorhoes handig zou zijn, maar dit is natuurlijk vele malen mooier! Wat betaalde je voor de hoes?
Bedankt voor de tip in ieder geval!

TallGuy212

Er zijn ook bbq-hoezen die qua maat in de buurt komen.

herowebe

Wij hadden over de keuken van de Cabanon Venus, een hoes gekocht die eigenlijk voor een buitenkeuken was! Qua maat past hij er goed overheen, wel tot bijna op de grond!
Bij een overnachting gebruikten we die en dan pasten de stoelen ingeklapt en op de zijkant gezet er ook mooi onder. Werden die ook niet nat van de dauw!
Deze hoes ligt nu te verstoffen op zolder! Voor een leuk prijsje mag hij weg!
We hebben hem maar 2 x gebruikt!

Drees

Drees

Ik heb De Wit gebeld voor de hoes. Die kost 97 €. Hoewel ik hem echt heel mooi en handig vind is me dat toch echt te duur, dus ik ga kijken of ik de hoes van herowebe kan kopen.  :J  Ook wel handig dat de stoelen daar bij onder kunnen.

Richar1974

Weet iemand wat er met de Columbia is gebeurd, deze is niet meer op de site van DeWit te vinden (Cabanon site loopt hopeloos achter)

john1311

Wij zijn vandaag door de dealer gebeld dat onze Malawi geen aluminium bak meer heeft.
Waarom weet de dealer ook niet.  ::)

alis

Columbia bestaat niet meer, maar wordt nu gemaakt voor Dewit onder de benaming Suncruiser van Europa camper.
De Futura van Europa Camper is nu trouwens afgeprijsd , wat misschien ook interessant is.

kph

Citaat van: john1311 op april 03, 2015, 01:37:46 PM
Wij zijn vandaag door de dealer gebeld dat onze Malawi geen aluminium bak meer heeft.
Waarom weet de dealer ook niet.  ::)

Wij gaan onze VW volgende week zaterdag ophalen, ben benieuwd dan of onze wel een aluminium bak heeft. Wat zou het dan nu zijn volgens de dealer?? En welke dealer was dat?? Wij halen 'm op bij Ridderbeks de 18e........

Vlinder73

Ik ben ook benieuwd naar onze Malawi. Vraag me af van wat voor materiaal de bak dan nu is. We zien het de 16e!

john1311

De dealer zij dat de bak nu van blik gemaakt wordt en in de kleur crème wit.
Ook hij was erg verrast. Leg dat maar eens uit aan je kopers.
Hij heeft er nog geen foto's van  :N

john1311

Ik krijg net een email van de dealer het materiaal wordt skinplate beplating genoemd ook de keuken wordt hiervan gemaakt.