watervoorziening Livingstone

Gestart door Frankie, september 10, 2012, 05:42:22 PM

Vorige topic - Volgende topic

KenJo

klapband, klapdeur, klaplopen, klapmuts, klaproos, klapschaats, klapwiek, klapzoen, klapstuk, klapstoel, achterklap, handjeklap

we klappen wat af!

Gait

Pff wat een vakwerk Frankie. Petje af! Waar is deze unit onderweg?

reekie

Wij hebben de minder mooie oplossing van AK zelf. Maar ik blijf die van Frankie toch een heel stuk mooier vinden.

Frankie

Citaat van: Gait op februari 11, 2016, 09:09:38 PM
Pff wat een vakwerk Frankie. Petje af! Waar is deze unit onderweg?
Tnx. De omvang is een van de praktische bezwaren waardoor het nooit een commercieel product zal worden. Het is nogal 'over the top'.
Het is vooral een 'kan ik dat?' project geweest. Het antwoord op die vraag was: Ja, het kan, maar.... :)

En onderweg: we hebben een Berlingo gesloten bestel en zijn slechts met z'n tweeën. We zwemmen dus in de bergruimte. :)

linda75

door deze topic is mijn man ook enthousiast geworden voor een watervoorziening in onze livingstone. Hij is lekker een week aan het knutselen en momenteel wordt alles in de verf en lak gezet. als hij klaar is zal ik hem laten zien. Bij ons komt hij haaks op de koelkast. De lade die onder de koelkast zit wordt naar voren getrokken. hierop komt een bak met contructie met spoelbak en eronder een deur met daarachter een keukenkastje. de water toe en afvoer komt aan de rechterkant van deze lade op de grond te staan. we krijgen een soort van hoekkeuken straks.  8)

Frankie

Jerome

Super! En onder de spoelbak een vaatwasser lijkt me wel wat ;-).
Ook ik ben benieuwd naar het eindresultaat.

linda75

Citaat van: Jerome op april 24, 2016, 06:33:24 AM
Super! En onder de spoelbak een vaatwasser lijkt me wel wat ;-).
Ook ik ben benieuwd naar het eindresultaat.

ik dacxht eerder aan een combi oven 8)

linda75

een paar dagen knutselen en het eindresultaat komt al in zicht.

Theu

Ziet er leuk uit!
Kan je de onderste helft in de keuken schuiven? Of moet je het geheel los meenemen?

Frankie

Sjiek de friemel hoor! Mooie functie voor die op zich weinig functionele lade. :)

muis

Linda, maak even een eigen topic voor jou Livingstone.  Dit is namelijk het project van Frank

linda75

Jerome

Creatief! En mooi gemaakt hoor. Super.