GTAsw klapt mee

Gestart door GTAsw, juni 12, 2016, 02:38:26 PM

Vorige topic - Volgende topic

superkoe32

GTAsw, ziet er goed uit!

GTAsw

Zo, de klapdoos staat zich in de achtertuin te ontdoen van de laatste resten Luxemburgse regendruppels, tijd voor mij om de klussenlijst op te maken:

- Binnenhemel voor de voortent scoren (of mijn eigen hemel opofferen) om de hangkast eruit te halen. Onhandig onding.
- Ben met de neus op de feite gedrukt qua mijn gewicht....
De plank is gewoon gebarsten!
Dus wat is wijsheid, betonplex nieuwe plank maken of lattenbodem+frames uit een nieuwere Arizona zoeken?
- Ophangband vervangen, gaat een 5tons spanband worden ;)

Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk

Wfikse

Ik hoop dat je hier wat aan hebt. De vorige eigenaar was niet bepaald slank en wij zijn samen net over de 200 denk ik. Dit is een multiplex plaat met hardhouten latten volledig verlijmt en geschroefd. Dit geeft geen krimp.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

GTAsw

Ziet er ook puik uit, Wfikse!
Zal ook wel wat lichter zijn dan betonplex.
Maar de originele planken zijn met tempex geïsoleerd, merk je verschil?

Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk

Wfikse

Ik ken de originele plank niet. Ik verwacht dat er dan ook triplex voor wordt gebruikt ipv multiplex? In ieder geval heb ik alleen nog maar bij goed weer geklapt en dat gaat prima! Ook hebben we dit jaar de twee matrassen op elkaar gehad ivm slaapcomfort. Vorig jaar een si mat er onder. Dus kwa isolatie kan ik je niet verder helpen maar stevig is het zeker.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

arjan3879

Nette vouwwagen, wij hebben vorig jaar hetzelfde bouwjaar gekocht welke waterdicht is, niet geheel onbelangrijk. Ook wij liepen tegen een aantal kleine dingen aan waaronder de versleten (originele) schuimrubberen matrassen. Bij de Jisk een topper gekocht voor er over te leggen met afmeting: 140x200x5cm en daarna geslapen als een roosje!
Veel plezier er verder mee, wij gaan er ook nog even mee klussen.

Gr. Suzanne en Arjan

Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

GTAsw

Vandaag een bedplank vervangen.
Had een 25mm Okoume plaat besteld en zag vanmiddag, na het verzagen, dat er een 22mm plaat geleverd was. Dus kmoet de beugeltjes nog wat opvullen.

De witte strip moet ik ook nog terugplaatsen....denk ik.
En een klein randje aan de bakkant frezen, als ik eindelijk snap hoe mijn frees werkt.

Maar met proefliggen lig ik toch wel iets zelfverzekerder dan op het oude holle plankje.

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

mar-ine

Okume? 22mm. Dat is flink veel gewicht. Zat dat er orgineel ook op?

MAR-INE
Coleman Popup - Cheyenne

GTAsw

Ja, tis ietsjes zwaarder dan origineel.

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

mar-ine

Bij mijn aanpassingen had ik Populierenhout. Multiplex. Ook sterk en een stuk lichter.
Als je verder geen problemen heb met het totaalgewicht dan is er geen probleem.

MAR-INE
Coleman Popup - Cheyenne