Chattopic najaarsklapweekend 2019

Gestart door muis, juli 24, 2019, 11:38:21 PM

Vorige topic - Volgende topic

Jer81

En welke klapkar was het snelst om compleet op te zetten dan wel af te breken?

muis

Geen idee, we doen het lekker kalm aan met zo'n weekend.

De Flyer die ik heb kan ik in een half uurtje opzetten in mn eentje als ik het gewoon rustig aan doe.
De meeste tijd zit altijd in de spullen die je meeneemt.

sannie75

Wij hebben hem nog een keertje extra opengeklapt omdat ie niet helemaal naar ons zin zat  ::)

Het waren geen temperaturen om te haasten hoor, makkie an!

Linda88

Zo te zien was het een geslaagd weekend! Leuk, fijn. Gezelligheid en ontspanning met elkaar is belangrijk.

Zoals jullie gemerkt hebben waren wij helaas niet aanwezig. Heel jammer maar het kwam allemaal niet zo goed uit. We zijn thuis ook aan het bouwen. De rip van het regenbroekje is trouwens wel een goede, bedankt!

Komt er ook een voorjaarsklapweekend? Zo ja, wanneer is dat en is de locatie al bekend? Eens kijken hoe de vlag er hier dan bij staat en of kamperen dan iets makkelijker is. 

pwg-van-ej

We hebben een gezellig weekend gehad, vouwwagen weer bij de stalling... aftellen naar voorjaar 2020

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

muis

In het voorjaar is het klapweekend altijd met Hemelvaart  :J

Er zijn ook speciale waterdichte kruippakjes. Je kunt ook regenbroekjes kopen die meer een soort tuinbroekje zijn :J

oli4

Het was heel gezellig, we voelden ons heel welkom, en we komen graag een volgende editie terug

Olivier

Jootje1710

Toen ik afrekende wist ik nog niet of ik het ging redden om voor half 2 weg te zijn, niet dus  :I maar ik kon om 3 uur niet meer afrekenen. Ik heb vanuit huis een mail gestuurd en de kosten zojuist overgemaakt  :J :J :J :J :J
Antoon & Jolande van Harselaar met de kids (Steven, Emmy en Fleur), Aart Kok Livingstone Game Drive 2018 :-)

sannie75

ik was er al helemaal vanuit gegaan dat dat niet ging lukken, ook niet geprobeerd hoor :# maar netjes opgelost Jolan!

Mooie foto Oli4  :J Wij vonden het ook gezellig dat jullie er waren!