Stalling in Oeffelt(Brabant)

Gestart door Jon, juni 15, 2016, 11:24:11 PM

Vorige topic - Volgende topic

martijn82

Veel sterkte aan alle betrokkenen. Lijkt me zeer heftig als je dit mee maakt. En Ellen bedankt voor de tip. Gelijk de polis nagekeken

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

muis

Citaat van: Ellen1979 op november 23, 2019, 01:12:26 PM
Ook onze malawi 2.0 bestaat niet meer.... Pfff.
oh nee, jullie ook :N sterkte met al het geregel!

g11ling

Ow wat kl*te zeg voor jullie allebei. Heel erg zuur. Sterkte met al het geregel,  zal je nog wel even mee zoet zijn vrees ik. Gelukkig is het kampeerseizoen nog ver weg.
Ik klap, jij klapt, wij klappen

Hemertje

Citaat van: Alex op november 23, 2019, 04:17:41 PM
Hoeft dus niet.
Bij mij is verteld dat ik hem zelf moet verzekeren omdat een stalling dit niet kan.
Dit is al de 2 de  stalling die dit in zijn voorwaarden heeft staan en is zeer gangbaar.

Ik heb de beslissing genomen om niet te verzekeren.

Verstuurd vanaf mijn WAS-LX1A met Tapatalk

Is inderdaad heel gangbaar dat je zelf verantwoordelijk bent voor de verzekering van je wagen voor in de stalling, stalling zit in NL standaard in de "caravanverzekering".

henkt

Veel sterkte voor alle betrokkenen.

KampeerFan

Sterkte! Zo snel mogelijk je eigen verzekering inschakelen.

hoek_tre

Sterkte toegewenst in deze verschrikkelijke toestanden. Succes met het geregeld krijgen van de regeldingen zoals verzekeringen e.d.

FriedelP

Citaat van: Hemertje op november 23, 2019, 06:13:02 PM
Is inderdaad heel gangbaar dat je zelf verantwoordelijk bent voor de verzekering van je wagen voor in de stalling, stalling zit in NL standaard in de "caravanverzekering".

Dan is de wetgeving daar anders dan in België. Ook voor auto's in garages en dergelijken is hier de regeling zo. Daar wordt van uit gegaan dat je iets in vertrouwen in bewaring geeft aan de ander en die dus verantwoordelijk is dat in dezelfde staat terug te bezorgen. Kan hij dat niet is hij verantwoordelijk voor de schade, of zijn verzekering.

par

Sterkte iedereen. We hopen dat de afhandeling snel verloopt zodat je weer verder kunt.

Jer81

Heftig. Sterkte voor de mensen van wie hun kampeermiddel of auto in vlammen is opgegaan.

Urgje

Oh wat vreselijk!!!! Sterkte joh, ben je je mooie wagen kwijt met al je spullen.... :I :I :I

Rinusdevos

Ik heb een fotootje van een overzicht van de stalling gezien. Als dat accuraat is, dan is onze vouwwagen aan de vlammenzee ontsnapt.
Fingers crossed!

g11ling

Heeft de opslag jullie nog niet geïnformeerd dan Rinus?
Ik klap, jij klapt, wij klappen

muis

Citaat van: g11ling op november 25, 2019, 12:40:25 PM
Heeft de opslag jullie nog niet geïnformeerd dan Rinus?
nou idd, dat zou je toch wel verwachten  :I

KampeerFan

Citaat van: Rinusdevos op november 25, 2019, 10:12:25 AM
Ik heb een fotootje van een overzicht van de stalling gezien. Als dat accuraat is, dan is onze vouwwagen aan de vlammenzee ontsnapt.
Fingers crossed!

In geval van rookschade kan de schade ook aanzienlijk zijn. Goed controleren en vlot actie ondernemen .