Chattopic voorjaarsklapweekend 2021

Gestart door muis, december 01, 2020, 07:19:16 PM

Vorige topic - Volgende topic

Alex

Citaat van: Krizz op maart 19, 2021, 10:06:35 PM
Dan moet je harder rijden... En het najaarsweekend is de leukste... want daar MTBen we niet. 

Verstuurd vanaf mijn SM-A405FN met Tapatalk

Die mtb hebben we hier toch al ritueel verbrand. :P
We bekijken elk jaar weer of we gaan of niet dus je weet maar nooit.
Maar het klapweekend staat altijd vast in de agenda.
Zelfs toen ik weer voor mijn oude werkgever ging werken zie die gelijk ojee jij weet zeker nu al dat je rond hemelvaart vrij wilt hebben. :#
Dit is zelfs een arbeidsvoorwaarde geworden heb ik toen gezegd. ;)
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

muis

Zaterdag op de camping geweest om eea te bespreken voor het klapweekend,  we gaan er nu vanuit dat het door kan gaan.  :> Zowel de beheerders als wij hebben er al enorm veel zin in  :J

Uiteraard moeten we wel rekening houden met alle maatregelen, dit is ook de reden dat er geen demo komt dit jaar. Ik hoop dat volgend jaar weer te kunnen regelen.

Mdroog

Hoi. Als newby had ik een vraagje. Hoe zit het qua avondeten(ed) tijdens het weekend? Haalt ieder voor zich (qua kosten en hoevellheid natuurlijk wel) waar ie zelf trek in heeft of zijn er gezamenlijke eetavonden? Bv een pannenkoeken avond oid?? Geen idee hoe jullie dat voorgaand altijd deden?! 😬👍🏻

muis

Eten regelt iedereen voor zichzelf, mensen die elkaar kennengaan wel eensbij elkaar zitten.  Voor de pannenkoeken op de eerste avond is het vaak skottels een beetje bij elkaar in de buurt en dan stoelen/ tafels bij elkaar.

Ivm corona zullen we het eea anders moeten aanpakken maar hier gaan we nog informatie over delen met iedereen die komt.  :J

Tuurlijk kun je links en rechts wel allerlei ideeën opdoen,  ook qua recepten  :J

GJT

Wordt er ook een maximum aantal deelnemers aangehouden dit jaar? We zijn zelf niet al te bang maar ik kan me voorstellen dat dat niet voor iedereen gelijk is. Minder aanmeldingen leidt tot de mogelijkheid ruimer op te stellen en beperkt de drukte in het sanitair. Voor sommigen voelt dit beter.
Het is geen exacte wetenschap hoeveel je dan toe zou kunnen laten maar bij dan pak em beet 40-50 aanmeldingen lijkt me het druk genoeg?

muis

In het gesprek met de camping hebben we het hier ook over gehad en we houden het idd op rond de 50.

Voor het sanitair zijn regels van de camping,  die delen we nog met jullie

Mdroog

Citaat van: muis op maart 30, 2021, 06:56:26 PM
Eten regelt iedereen voor zichzelf, mensen die elkaar kennengaan wel eensbij elkaar zitten.  Voor de pannenkoeken op de eerste avond is het vaak skottels een beetje bij elkaar in de buurt en dan stoelen/ tafels bij elkaar.

Ivm corona zullen we het eea anders moeten aanpakken maar hier gaan we nog informatie over delen met iedereen die komt.  :J

Tuurlijk kun je links en rechts wel allerlei ideeën opdoen,  ook qua recepten  :J

Ok. Thanks, ik weet weer wat en voor de rest heb ik nog ff geduld haha....

Robbin_Mirjam_Bouten

Mooi dat het voorjaarsklapweekend 2021 door kan gaan, zoals het er nu naar uit ziet. Is aanmelden al mogelijk moet ik daarvoor een andere "topic" gebruiken? Anders bij deze onze aanmelding: 1 Holtkamper Cocoon XL, 2 volwassenen en 2 kinderen (10 en 8 jaar).   

Rijksen

Citaat van: muis op maart 30, 2021, 08:55:04 PM
In het gesprek met de camping hebben we het hier ook over gehad en we houden het idd op rond de 50.

Voor het sanitair zijn regels van de camping,  die delen we nog met jullie

50 ? Als ik in het aanmeld topic kijk staan er al ruim 80 deelnemers.

sannie75

Citaat van: Rijksen op maart 30, 2021, 09:38:10 PM
50 ? Als ik in het aanmeld topic kijk staan er al ruim 80 deelnemers.

We tellen per vouwwagen, dus max 50 vouwwagens

Geert-Jan

Voor mij ook de eerste keer. Heb er wel veel zin in (terwijl op moment van schrijven de sneeuw in dikke vlokken tegen de ramen opgestuwd wordt).
Op het terrein: staat iedereen door elkaar; of op volgorde van binnenkomst; of staan de merken / typen vouwwagens bij elkaar; of is het wie het eerst komt die het eerst kiest?

Trissje

Wij melden ons weer af  huil. We willen nog wel hoor maar we hebben toch de overstap naar een (bus)camper gemaakt.

cahummel

Wij twijfelen nog, vooral omdat we nog niet klaar zijn met onze grondige restauratie. We zijn een heel eind, maar weten niet of we het op tijd redden (zijn nu bezig met al het plaatwerk te spuiten, daarna gaat alles weer in elkaar). Als ik me aanmeld, tot wanneer kan ik me dan uiterlijk weer afmelden?

muis

Wat een weer,  ::)

@Geert-Jan,  het gedeelte van de camping waar we staan delen wij (Sannie75 en ik) in. Er zijn een aantal leden die bij elkaar willen staan en we proberen een goede mix te maken van nieuwe deelnemers en meer ervaren deelnemers  :J

@Trisje, jammer, ik zag je mail waarvoor dank :J

@Cahummel, zou leuk zijn om jullie enorme project in het echt te zien, afmelden kan zonder kosten tot en met 30 april.

cahummel

Aha, dat ga ik even met mijn echt- en klusgenote bespreken. Dat is al over drie weken, en we hebben nog een ongelooflijke berg werk.
Het lijkt ons ook leuk om naar het weekend te gaan, kunnen we uitproberen of alles goed is, maar ook gezichten bij de forumnamen zien.
En lukt het ons niet, we zijn zeker wel klaar voor het najaarsweekend  ::)