Kratten/bakken Campooz

Gestart door RoosvdV, juli 10, 2018, 10:58:51 PM

Vorige topic - Volgende topic

Ernst

Citaat van: Campwerk op februari 23, 2024, 03:46:54 PM
Ik heb voor onze Campwerk in Duitsland een Transport Rohr aangeschaft van 200mm en die met klemmen bevestigd.
Daarnaast ook Auer boxen. Beide bevallen erg goed.

Vraag over de buis  blijft daar condens in zitten? En hoe erg is dat met de stokken? Geeftcdat geen roest of dergelijke?

Campwerk

Sorry Ernst,
Ik zie je vraag nu pas.
Nee, wij hebben nog nooit last van condens en/of roestvorming gehad.
De buis bevalt ons prima.

btje1977

En anders een paar gaatjes aan de onder zijde.

Verstuurd vanaf mijn 23078PND5G met Tapatalk

Theu

Het is niet erg als er water in kan (dat houd je bijna niet tegen) als je maar zorgt dat het er weer uit kan.

Drikusniet

Bij ons is er nog nooit water ingekomen. Ze zijn ontwikkeld voor vrachtwagens en het daarbij horende ruwer gebruik.
Overigens kun je deze ook rechtstreeks bij de fabrikant in Duitsland bestellen in elke gewenste lengte / uitvoering. Maar als je dezelfde lengte wilt als de Campwerk, dan kun je hem daar ook kopen voor ongeveer dezelfde prijs. (Campwerk logo is een sticker, die je er ook af kunt laten :-) )

dRichardk

Ik koop de Stapelbak met deksel bij Alpac.nl

martjeklap

Citaat van: Drikusniet op maart 12, 2024, 09:35:56 PM
Bij ons is er nog nooit water ingekomen. Ze zijn ontwikkeld voor vrachtwagens en het daarbij horende ruwer gebruik.
Overigens kun je deze ook rechtstreeks bij de fabrikant in Duitsland bestellen in elke gewenste lengte / uitvoering. Maar als je dezelfde lengte wilt als de Campwerk, dan kun je hem daar ook kopen voor ongeveer dezelfde prijs. (Campwerk logo is een sticker, die je er ook af kunt laten :-) )
Bij welke fabrikant is dat?

Drikusniet

Roweko.de Ze adverteren ook voor dezelfde buis op dakdragers.

Steijlen

Citaat van: Campwerk op februari 23, 2024, 03:46:54 PM
Ik heb voor onze Campwerk in Duitsland een Transport Rohr aangeschaft van 200mm en die met klemmen bevestigd.
Daarnaast ook Auer boxen. Beide bevallen erg goed.

Hoi,
Hier een vraagje over!
Kan het pootje dan nog volledig omhoog? Of komt hij nu maar een klein stukje van de vloer??
We vinden dit best interessant, maar kan maar moeilijk inschatten of dit met ons nieuwer model Campwerk.
Dank!

martjeklap

Citaat van: Drikusniet op juni 17, 2024, 11:10:05 PM
Roweko.de Ze adverteren ook voor dezelfde buis op dakdragers.
Bedankt. Ik heb op hun website gekeken, helaas staan er geen prijzen bij en verwijzen ze voor verkoop naar.....Campwerk.

Campwerk

Hoi Streijlen,
Ik zie je vraag nu pas...
Nee, de poot kan niet helemaal omhoog.
Die verwijder ik bij het rijden en leg hem boven op de tentstokken in de transportkoker.
Past prima en kost je +- 30 seconden van je tijd.