Dubbele gastencabine?

Gestart door A l e x, juli 13, 2024, 08:53:07 PM

Vorige topic - Volgende topic

Kevin2

Als het budget een beetje opgerekt kan worden: Holtkamper Kyte of Aero met kindertent XL. Dan hebben ze allebei een eigen compartiment, maar hoef je maar 1 extra deel op te zetten. Dat overwegen wij zodra de kinderen niet meer samen op het tweede bed van de Odyssee kunnen/willen. Alleen de prijs is wel een dingetje...

xray

Citaat van: A l e x op juli 19, 2024, 09:43:12 AM
Dat klopt. We gingen gewoon eens op zoek naar wat er nog meer te krijgen is. Ik voorzie op den duur gezeur over wie in het bed en wie in de gastencabine gaat. Los daarvan is de opzet van de combicamp country en vergelijkbare modellen (voor ons) veel geschikter om ook af en toe een weekend mee weg te gaan.
Bij ons was meteen duidelijk dat de kinderen apart gingen dus vandaar de keus voor de Odyssee met zijtent. De combicamp country is ook mooi en iets sneller in de basis maar met alle extra tenten ben je ook wel even bezig denk ik. Wij staan nu op een mooie plek maar die loopt iets af. Vraag me altijd af hoeveel last je daarvan hebt bij vaste deksels. De keuken is mooi en vast onder luifel staat die van ons ook altijd maar ik snap niet dat men van die kleine gasfornuizen maakt in driehoek opstelling (zoals in een camper of caravan) ik ben wel fan van de lange 3 pit gasfornuizen kan ik tenminste 2 goede pannen kwijt  >:(

Kevin2

Dat is een van de weinige punten waar wat mij betreft de nieuwe Odyssee keuken beter is dan de oude. Er zit een 2-pits gasfornuis in met 2 bruikbare pitten. Grote kookpan en koekenpan passen prima naast elkaar.

A l e x

Afgelopen weekend is de vouwwagen verkocht. De nieuwe is besteld en de aflevering is al zaterdag 7 september! Het is een Combi Camp Country Exclusive geworden. Zonder disselbak, daar komt de fietsendrager.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Alex

Dat zou ik ook doen met de fietsen.
Mooie wagen.
Welke kleurstelling??

Veel plezier ermee en we zien met spanning de foto's tegemoet.
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

A l e x

De beige-zwart uitvoering zoals zij het noemen.

Ik heb weleens begrepen dat deze kleurstelling enkel voor de Nederlandse markt geproduceerd omdat dit bij Nederlanders het tentgevoel oproept. Wij passen blijkbaar prima in de plaatje :)28]

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Alex

Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden