PizzaPieter's AlpenKreuzer Waterfront

Gestart door PizzaPieter, januari 25, 2025, 04:26:02 PM

Vorige topic - Volgende topic

Kuijfjes

Citaat van: PizzaPieter op april 29, 2025, 05:05:44 PMMocht er iemand een goeie tip hebben qua matras, dan hou ik me aanbevolen
Wij hebben een matras bij de IKEA gehaald en deze op het standaard matras gelegd.

Maar met onze nieuwe klapper moet ik nu wel even op de deksel zitten om hem dicht te krijgen :)2960] hahaha

Verstuurd vanaf mijn 22101320G met Tapatalk

2023 - 2024: Jamet Texas, bj. ???? (heel oud)
2024 - heden: Combi-Camp Country, bj. 2013

poldertoerist

idd maakt een goede topper het verschil. vaak wel.   Wij hebben dezelfde topper met dezelfde hardheid als thuis... en idd. dat slaapt ook als thuis... maar dan relaxter maar dat komt door de ambiance.

.
Als je de tent op de juiste manier hebt afgespannen, dus met alle ritsen dicht zouden ze gewoon moeten werken.

Uit de oude trukendoos komt de tip om er een waxinelichtje langs te halen..

Adventure Awaits

PizzaPieter

De hoofdrits gaat inmiddels een stuk beter, mss moest die uit nieuwigheid gewoon ff wennen en 'inlopen'.

Afspannen is met gesloten ritsen gedaan en niet te strak.

3e nacht was weer iets minder slecht dan de eerste 2. We komen er nog steeds met rugpijn uit, maar tijdens de nacht valt t mee met draaien.

Mochten er nog tips zijn voor een goeie topper (ik las eerder iets over de Obelink Sleepwell Inflatable Duo oid?)

We hebben paar jaar geleden wel een nieuw matras in caravan gelegd, maar waar ik nu het beste kan wezen of doen weet ik niet?

Inflatable erop of eronder?
Dikke topper (nu toppertje van 2cm ofzo erop)
Ander matras?

Lattenbodem lijkt prima en ook de bak wiebelt niet ofzo.