Kies de camping voor het najaarsweekend!

Gestart door Klavertjes, mei 28, 2010, 10:12:00 AM

Vorige topic - Volgende topic

marcel.s

Citaat van: geertje68 op juni 09, 2010, 08:46:29 PM
Klinkt goed!  :J :J Geen groep dus waar je niet tussen in komt!  :#

Voor zo'n groep maakt het helemaal niet uit op wat voor camping ze staan! Neem een willekeurig grasveld, met genoeg ruimte, zet er een sanitairgebouwtje op, demp de sloten,  haal genoeg eten en  W: bier, koffie etc en het wordt vanzelf gezellig!!  :K :K Toch?

Ik krijg er al zin in!

ik mag jou wel  :)

Richard

panevino

Kijken bij die camping in De Hoef (Groene Hart) zie ik ook wel zitten. Ik ben wel heel erg afhankelijk van vooraf plannen, maar dat is te plannen :-)

Effe kijken, wie van de ge?nteresseerden komt waar vandaan?

Ikke: Nieuw-Vennep
Rianne: Alkmaar
Geertje: Alphen a/d Rijn
famprima: Sint Annaparochie

Voor Ikke, Rianne en Geertje is volgens mij zeer goed een (gedeeltelijke) carpool af te spreken.
// Marcellino Pane e Vino \\

famprima

Citaat van: PaneVino op juni 09, 2010, 10:56:11 PM
Kijken bij die camping in De Hoef (Groene Hart) zie ik ook wel zitten. Ik ben wel heel erg afhankelijk van vooraf plannen, maar dat is te plannen :-)

Effe kijken, wie van de ge?nteresseerden komt waar vandaan?

Ikke: Nieuw-Vennep
Rianne: Alkmaar
Geertje: Alphen a/d Rijn
famprima: Sint Annaparochie

Voor Ikke, Rianne en Geertje is volgens mij zeer goed een (gedeeltelijke) carpool af te spreken.
Ik laat het graag aan jullie over!! :J

geertje68

Jee Alexandra, ik heb ff gekeken waar Sint Annaparochie ligt! We hebben vrienden wonen in Franeker en dat is al zo'n takke-end (buitenland zeggen we altijd), en jullie wonen nog noordelijker!  :o Dat is een lekker endje weg dus... ::)

Panevino (Marcel toch?), ik carpool graag. Als ik meemag van Rianne  :# Al zit mijn agenda ook snel vol.
echte kampeerders slapen onder doek!

Gerda, Rokus, Ezrie en Tiemo

famprima

Citaat van: geertje68 op juni 10, 2010, 12:41:50 AM
Jee Alexandra, ik heb ff gekeken waar Sint Annaparochie ligt! We hebben vrienden wonen in Franeker en dat is al zo'n takke-end (buitenland zeggen we altijd), en jullie wonen nog noordelijker!  :o Dat is een lekker endje weg dus... ::)

Panevino (Marcel toch?), ik carpool graag. Als ik meemag van Rianne  :# Al zit mijn agenda ook snel vol.
Ja, wij wonen bijna in de waddenzee. Heel mooi en rustig. Maar inderdaad, best wel ver weg.

Klavertjes

Citaat van: geertje68 op juni 10, 2010, 12:41:50 AM

Ja duh, hoe meer zielen en zo, en met meer zie en ervaar je meer, schreef ik al eerder! Een carpool moet te doen zijn en dan misschien allebei op dezelfde dag? Zo lang ben je nu ook weer niet bij een camping kwijt.

Ff kijken reistijd tussen beiden campings: is 1u, acceptabel of niet?

Ik zal jullie morgen of zaterdag ff PB-tje sturen met mogelijkheden die ik heb (ook hier snel volle agenda, met wisseldiensten, werk etc. etc.)
Geluk ontstaat als wat je denkt, wat je zegt en wat je doet in harmonie zijn
(geleend van Mahatma Ghandi)

muis

Ik heb in  het chattopic het eea kunnen lezen en zien, waarvoor dank, van de campings. Jullie keuze is duidelijk en daarmee volgens mij doorslaggevend. Daarom gingen jullie toch?. Het is dan dus Camping de Parel geworden. Ik neem de groene hart camping dan wel mee als mogelijkheid voor het komende voorjaarsweekend (daar zijn we achter de schermen mee bezig).

Dus Klavertjes, Panevino en Geertje68 bedankt dat jullie zijn gaan kijken, wie van jullie schrijft of belt met de camping? Maakt mij niet uit hoor maar lijkt me wel handig om iets vast te leggen zodat mensen kunnen reserveren.

Ik heb er nu al zin in en ik moet nog op zomervakantie :#

Klavertjes

Ik zal die dame vanmiddag even bellen van De Parel, dan zal ik hier nog even melden hoe of wat!
Geluk ontstaat als wat je denkt, wat je zegt en wat je doet in harmonie zijn
(geleend van Mahatma Ghandi)

Alex

Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden