Onderhoudsbeurt

Gestart door cahummel, augustus 09, 2012, 01:00:05 PM

Vorige topic - Volgende topic

cahummel

@ Papajur: sorry, ik heb hem nu leeg gemaakt!

peertjes

@cahummel
nog verder gekomen met andere banden?
nog contact gehad met bandjeverstandje?

op 6nov. je nog een Pb gestuurd maar het was stil

cahummel

@ Peertjes: Sorry, ik ben bezig met de laatste fase van het oprichten van een eigen zaak, klanten contacteren, offertes opvragen voor een bedrijfsauto, etc. Ik heb je mail inderdaad gezien, maar vergeten op te reageren, sorry hiervoor. Ik heb inderdaad contact gehad, en de eigenaar is aan het kijken of er goedkope 5.20*13 banden leverbaar zijn, en als niet, wat de alternatieven zijn.

@ papajur: Ook heb ik de andere suggestie van Grunsven uit Heesch gebeld, en die laten niets meer van zich horen, die zal ik morgen eens even nabellen.

In ieder geval super dat jullie mee willen denken!!!  :>

Yella

Vandaag ook de Jametic een onderhoudsbeurt laten geven, vw is nu 3 jaar oud. Verplicht voor de verzekering eens per 2 jaar onderhoud te laten doen (logisch). Prijs 146 Euro, incl. zo'n 6 euro voor remreiniger, nogal fors.
www.jawamarkt.nl voor boeken en handleidingen.

Alex

Dat is het zeker als er niks bij vervangen is.

Verstuurd van mijn HUAWEI G510-0100 met Tapatalk

Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

EdwinMerks

Citaat van: jellejawa op juni 14, 2013, 07:23:14 PM
Vandaag ook de Jametic een onderhoudsbeurt laten geven, vw is nu 3 jaar oud. Verplicht voor de verzekering eens per 2 jaar onderhoud te laten doen (logisch). Prijs 146 Euro, incl. zo'n 6 euro voor remreiniger, nogal fors.

Verplicht? Staat dat zo in de voorwaarden dan? Welke verzekeraar is dat?

Yella

Citaat van: EdwinMerks op juni 14, 2013, 10:11:46 PM
Verplicht? Staat dat zo in de voorwaarden dan? Welke verzekeraar is dat?
Unive. Weet niet meer precies hoe het er staat, maar komt er op neer dat er om de 2 jaar onderhoud aantoonbaar gepleegd dient te zijn. OOk wel logisch, want als je All Risk bent verzekerd en er gaat een wiellager stuk bijv. waardoor er een wiel afvliegt en er veel schade ontstaat, dan is het toch een soort van nalatigheid omdat je geen onderhoud pleegt. Volgend jaar doe ik het onderhoud weer zelf, vorig jaar ook zelf gedaan.
www.jawamarkt.nl voor boeken en handleidingen.