Stoelen van Action

Gestart door Palafima, april 27, 2013, 07:23:17 AM

Vorige topic - Volgende topic

Yella

Citaat van: Elisa op april 28, 2013, 12:33:17 PM
Wij hadden gewone 5-standen stoelen. Geen inklappers in draagtassen iig. Mijn advies: echt niet doen. Beter koop je voor een paar tientjes iets degelijks.
dezelfde stoelen kosten bij de campingboer (stet) al 2 tientjes. Als je betere kwaliteit wilt, betaal je ook fors meer, al snel minimaal Eu 50.
www.jawamarkt.nl voor boeken en handleidingen.

Palafima

Prijs/kwaliteit lijkt mij prima in verhouding! Mocht het tegenvallen dan zal ik het melden!:)

Tante Til

Wij hebben sinds dit voorjaar twee goede stoelen van de Vrijbuiter. Vorig jaar hadden we twee actionstoelen en twee kleinere inklapbare stoelen van de Gamma.. Eën gammastoel brak in de eerste vakantie er mee weg.. de armleuning brak in twee. Van de actionstoelen zijn de plastic beschermertjes onderaan de poten waarop de stoelen steunen op ondergrond heel snel stuk. Maar verder functioneerde de stoelen wel.  Ze gaan weer mee voor de kinderen..

jelijn

Wij (ong. 80-90kg)hebben 3 jaar met de actionstoelen gedaan en gaan meer dan 3 weken kamperen :-D. Buisje onder de zitting was uiteindelijk de boosdoener. Heb nu 2 nieuwe zag wel verschil tussen de stoelen: buisje onder zitting van plastic (geruite) of van aluminium (blauwe zitting). Geewoon even in de winkel goed letten op afwerking e.d. Ik zou zeggen gewoon proberen, 1 jaar red je zeker alle andere jaren zijn meegenomen. Voor 12,50 in aanbieding kun je toch geen buil vallen......

Yella

Citaat van: jelijn op april 29, 2013, 09:00:28 AM
Wij (ong. 80-90kg)hebben 3 jaar met de actionstoelen gedaan en gaan meer dan 3 weken kamperen :-D. Buisje onder de zitting was uiteindelijk de boosdoener. Heb nu 2 nieuwe zag wel verschil tussen de stoelen: buisje onder zitting van plastic (geruite) of van aluminium (blauwe zitting). Geewoon even in de winkel goed letten op afwerking e.d. Ik zou zeggen gewoon proberen, 1 jaar red je zeker alle andere jaren zijn meegenomen. Voor 12,50 in aanbieding kun je toch geen buil vallen......
Ze moeten nu alleen nog even in de aanbieding komen.
Wij hebben hier overigens 2 Action stoelen die wat ouder zijn. Gekregen van mensen in Hongarije die geen plaats meer hadden in de auto. Die hebben nog een stoffen zitting, geen idee hoe oud die zijn. Nu is het textyleen of zoiets. Maar die stoffen zittingen gaan bij de naden wat stuk. Het textyleen is aan elkaar gesmolten, hopelijk is dat sterker.

Palafima

In de aanbieding komen? Komop zeg; dit is wel bodemprijs.... :J

Yella

Citaat van: Palafima op april 29, 2013, 06:20:00 PM
In de aanbieding komen? Komop zeg; dit is wel bodemprijs.... :J
We zijn wel Hollanders he..........
Gekheid, maar al een paar jaar achter elkaar zijn die stoelen in de aanbieding geweest voor nog 2 euro minder.  Kun je nagaan hoe weinig dat spul eigenlijk kost. de kampeerboer verkoopt dezelfde stoelen voor minimaal 19,95 of meer.

jelijn

Hahah  je haalt me de woorden uit de mond m.b.t. die hollanders  :) . Of Je zou toch maar net die stoelen gekocht hebben en een week of wat later zijn ze opeens nog goedkoper....dan baal je toch ook.....al is het maar om het principe  :P.

Yella

Je bent toch gek als je niet voor de aanbieding gaat. Tenslotte zijn de meeste mensen geen grootverdieners en moeten we hard werken voor onze centen. En je kunt je euro maar 1x uitgeven. Dus dan vind ik het wel belangrijk om er bij na te denken, want voor je het weet is het geld weer op. En als je een beetje uitkijkt wat en waar je het koopt, kun je meer dingen kopen.
Heb al eens een tent gekocht bij de action, een week later 5 euro goedkoper in de aanbieding. dat was best even balen. evenzogoed was die tent niet duur, maar toch.....

KampeerFan

Citaat van: jellejawa op april 30, 2013, 10:02:42 AM
Je bent toch gek als je niet voor de aanbieding gaat. Tenslotte zijn de meeste mensen geen grootverdieners en moeten we hard werken voor onze centen. En je kunt je euro maar 1x uitgeven. Dus dan vind ik het wel belangrijk om er bij na te denken, want voor je het weet is het geld weer op. En als je een beetje uitkijkt wat en waar je het koopt, kun je meer dingen kopen.
Heb al eens een tent gekocht bij de action, een week later 5 euro goedkoper in de aanbieding. dat was best even balen. evenzogoed was die tent niet duur, maar toch.....

:J

Palafima

Topic ging over kwaliteit, in Nederland komen we weer uit op 2 euro prijsverschil!:) Ik vind het prachtige stoelen en heb ze alle 5 met plezier voor de hoofdprijs van 14,99 gekocht! Heb er absoluut geen probleem mee als ze morgen 2 euro goedkoper zijn! Heb ook nog 2 kunstgras matten bij de Action gekocht(1x2 mtr) voor 3.99.... Ben benieuwd wat daar de reactie op is dan....:)

Yella

Citaat van: Palafima op april 30, 2013, 05:54:15 PM
Topic ging over kwaliteit, in Nederland komen we weer uit op 2 euro prijsverschil!:) Ik vind het prachtige stoelen en heb ze alle 5 met plezier voor de hoofdprijs van 14,99 gekocht! Heb er absoluut geen probleem mee als ze morgen 2 euro goedkoper zijn! Heb ook nog 2 kunstgras matten bij de Action gekocht(1x2 mtr) voor 3.99.... Ben benieuwd wat daar de reactie op is dan....:)
Hoef je niet te maaien. :#

Palafima

Ga wel vissen in Frankrijk....

leeuw

Toch niet achter het net

jelijn

Reactie op het groene kunstgras met noppen?! Ideaal! Die hebben wij ook voor in de de wagenbak, lekker warm aan de voeten en.........mooie grijze kleur!