Stoelen van Action

Gestart door Palafima, april 27, 2013, 07:23:17 AM

Vorige topic - Volgende topic

Elisa

Uit tijdnood heb ik ook maar 2 stoelen gekocht bij de Action, hoewel ik vorig jaar al absoluut niet te spreken was over de kwaliteit. En ja hoor, was een prut. Veel te kort zitvlak, dus rugpijn. En na afloop van de vakantie een van de twee stoelen achtergelaten, was al helemaal doorgesleten.

Komend jaar maar eerst eens naar Obelink voor fatsoenlijke stoelen, goedkoop blijkt weer eens duurkoop.

Yella

Citaat van: Elisa op augustus 09, 2013, 06:22:43 PM
Uit tijdnood heb ik ook maar 2 stoelen gekocht bij de Action, hoewel ik vorig jaar al absoluut niet te spreken was over de kwaliteit. En ja hoor, was een prut. Veel te kort zitvlak, dus rugpijn. En na afloop van de vakantie een van de twee stoelen achtergelaten, was al helemaal doorgesleten.

Komend jaar maar eerst eens naar Obelink voor fatsoenlijke stoelen, goedkoop blijkt weer eens duurkoop.
Waarom de kapotte stoel niet terug gebracht, heb ik ook gedaan en geld terug gekregen. Tenslotte heb je recht op een goed product.
www.jawamarkt.nl voor boeken en handleidingen.

poldertoerist

Deze vakantie 3 stoelen (niet de duurste) van de vrijbuiter afgeschreven. waarvan er 1tje slechts een jaar oud was. je hebt het soms niet in de hand.

Nou moet ik wel zeggen dat we normaal gesproken maar weinig gebruik maken van de stoelen en dat we dit jaar vanwage de hoge temperatuur niet konden wandelen. derhalve zijn de stoelen intensief gebruikt ook door de vele kinderen die weer bij/met  onze kids kwamen spelen.

Ik ga nu maar eens op zoek naar degelijke vouwstoelen.  lijkt me toch makkelijker en dan maar gelijk zo dat alles weer 1 geheel is. Ieder nadeel....  :O
Adventure Awaits

Yella

Citaat van: poldertoerist op augustus 12, 2013, 01:47:55 PM
Deze vakantie 3 stoelen (niet de duurste) van de vrijbuiter afgeschreven. waarvan er 1tje slechts een jaar oud was. je hebt het soms niet in de hand.

Nou moet ik wel zeggen dat we normaal gesproken maar weinig gebruik maken van de stoelen en dat we dit jaar vanwage de hoge temperatuur niet konden wandelen. derhalve zijn de stoelen intensief gebruikt ook door de vele kinderen die weer bij/met  onze kids kwamen spelen.

Ik ga nu maar eens op zoek naar degelijke vouwstoelen.  lijkt me toch makkelijker en dan maar gelijk zo dat alles weer 1 geheel is. Ieder nadeel....  :O
Wij hebben van die vouwstoelen/regisseur stoelen, voor 15 eu. En gaan al 6 jaar mee zonder slijtage. Alleen de kleur van het stof is verkleurd. Dat valt mij enorm mee.
www.jawamarkt.nl voor boeken en handleidingen.

twingo2

wij hadden 2 stoelen gekocht bij de action dag 3 was er eentje losgelaten op de naad de andere is nog steeds goed en 3 weken met plezier op gezeten. dus nu rustig voor volgend jaar opzoeken nr stevige ligstand en lichtgewicht stoelen. iemand tips?

mavi

Ja! Wij hebben dit jaar Crespo AL237 De Luxe gekocht. Licht, superplat en heerlijk hoog. Aanrader.
Zijn er ook in niet de luxe, dan is de zitting niet gepolsterd.

Verstuurd van mijn HTC One V met Tapatalk

Karen

Verkocht

Elisa

Citaat van: jellejawa op augustus 09, 2013, 07:56:04 PM
Waarom de kapotte stoel niet terug gebracht, heb ik ook gedaan en geld terug gekregen. Tenslotte heb je recht op een goed product.

Voor dat geld sleep ik dat ding niet meer mee. Daar was de container prima voor.

janette

We hebben al 8 jaar de standenstoelen van de action en ze zijn allemaal nog perfect niks mis mee.
We horen om ons heen dat sommige ze allemaal al stuk hebben ,we hadden zeker een goeie serie.

4kids

wij hadden 3 action stoelen gekocht, alle 3 de rugleuningen zijn kapotgeknapt, je gaat zitten en klapt zo achterover met de rug, 2 mee teruggenomen en bon laten zien en alle geld terug gekregen

Yolanda

Ik heb vast ook een goeie serie stoelen van de action. Die van ons zijn zeker al 12 jaar oud en nog steeds in prima staat.

Voor die tijd hadden we het duurdere merk van een kampeerwinkel, maar die waren na 2 vakantie's allemaal stuk.

Ik denk dat je daar toch net geluk mee moet hebben.

nellie5

Ik heb al zeker 15 jaar lallemanstoelen en ze zijn nog prima.\
:>

d zwijnenberg

We gaan ze van het jaar proberen, en laten wel van ons horen wat we er van vonden. I:

weep

Citaat van: mavi op augustus 20, 2013, 07:59:59 PM
Ja! Wij hebben dit jaar Crespo AL237 De Luxe gekocht. Licht, superplat en heerlijk hoog. Aanrader.
Zijn er ook in niet de luxe, dan is de zitting niet gepolsterd.

Ja, die crespo's zijn hele fijne stoelen, wij hebben ze ook. Maar niet bepaald voor een action prijsje....

marleejenrob

bij ons waren ze na 2 jaar kapot, onder de zitting zit een buis bevestigd aan de zijkanten afgebroken

toen 2 stoelen van de anwb gekocht voor 65 euries ( 32.50 pst) en een jaar later nog 2 voor de meiden
ook voor 65 euro

prima stoelen en kunnen heel lang mee, zeer solide