Ventilatie

Gestart door CEO, september 01, 2013, 01:48:41 PM

Vorige topic - Volgende topic

maartenmuller

Citaat van: bensi op september 07, 2013, 09:56:52 PM
Hordeuren   :>

Ja, werken die goed? Wij hebben die ook in onze Beauvist. Maar wij hebben nog niet gekampeerd, dus ben benieuwd.

Enne... ik zie, naast de andere smitveld, een zonnepaneel op de achtergrond? Accu laden oid?

bensi

Citaat van: maartenmuller op september 07, 2013, 10:16:47 PM
Ja, werken die goed? Wij hebben die ook in onze Beauvist. Maar wij hebben nog niet gekampeerd, dus ben benieuwd.

Enne... ik zie, naast de andere Smitveld, een zonnepaneel op de achtergrond? Accu laden oid?
Zonnepaneel staat naast onze Smitveld, en ja, die zit aan een speciale accu waar we (toen nog) de binnen verlichting op hadden zitten (12V LED) en de laders voor telefoon etc op konden aansluiten.
Inmiddels is die accu vroegtijdig overleden en gebruiken we weer gewoon 220 v

En die hordeuren ........  ideaal, dat is ventilatie optima forma   :J   en geen beestjes h?
Ex - Smitveld Ruebist >> Combi Camp Venezia >>Camplet Concorde >>Smitveld Ruebist>> Nu een Combi Camp Country
Blijven klappen, daar gaat het om ;-)

CEO

Citaat van: jellejawa op september 07, 2013, 07:55:23 PM
De Jametic heeft wel 2 lopers op de ritsen. Alleen kan de flap er niet uit vanwege het inritsbare grondzeil. Oudere modellen zouden het wel moeten kunnen.
Dat is bij ons dus opgelost... Ook in de nieuwere modellen (2012 en nieuwer).
If you choose not to decide, you still have made a choice!

Yella

Citaat van: CEO op september 08, 2013, 01:03:21 PM
Dat is bij ons dus opgelost... Ook in de nieuwere modellen (2012 en nieuwer).
Dan zou je toch ook de ritsen moeten doortrekken naar beneden. Op onze 2010 zit er een ingenaaide flap voor de rits van het grondzeil. Overigens rits ik de flap slechts deels open, wat voldoende is voor ventilatie. 's Avonds moet de boel toch weer dicht.
www.jawamarkt.nl voor boeken en handleidingen.

Nirak

Wij hebben gister net onze jamet Arizona ingeruild voor een trigano odyssee, optioneel kunnen we er nog hordeuren bij kopen, set bestaat uit 3 hordeuren, ook voor de zijkant, lijkt me beter om te ventileren zodat je geen muggen binnen krijgt, of we die hele flap er uit kunnen halen weet ik niet, dat zijn de details die we nog moeten ondervinden.
Dans met je hart en je voeten zullen volgen.