Waar stallen jullie je VW?

Gestart door PetraL, oktober 10, 2013, 08:08:35 PM

Vorige topic - Volgende topic

noggeenklapalleenkar

De onze komt op de boerderij van de schoonfamilie te staan. Lekker droog en afgesloten, maar niet vorstvrij. Helaas niet erg in de buurt, het is een uurtje rijden. Zou in het seizoen de wagen wel wat dichterbij willen hebben voor het gemak. Maar voor die 200 euro kunnen we ook een heel aantal keren op en neer rijden en combineren het met een familie bezoekje. Toch een win win combinatie :)6]

hakro

Nu we geen 2 auto's meer hebben in de garage. Voorheen in een stalling. De auto staat onder de carport.

Theu

In een garagebox 2 straten verderop. Kost wel wat maar er kan véél meer in dan alleen de vw. In de winter liggen er ook de tuinmeubels opgeslagen. Net zoals de winter/zomer banden.

olaf

Citaat van: Theu op november 07, 2015, 09:48:23 PM
In een garagebox 2 straten verderop. Kost wel wat maar er kan véél meer in dan alleen de vw. In de winter liggen er ook de tuinmeubels opgeslagen. Net zoals de winter/zomer banden.
Wel handig heb wel eens gekeken naar een opslagruimte maar is best prijzig.
The need for the many outweigh the needs of the few

mar-ine

Theu

Citaat van: olaf73 op november 08, 2015, 11:29:21 AM
Wel handig heb wel eens gekeken naar een opslagruimte maar is best prijzig.
Zeker prijzig. Voor alleen de vw ronduit duur. Iets meer dan €100,- p/mnd. Ik hoef het gelukkig niet alleen op te hoesten. Mijn broer en ik gebruiken hem gezamenlijk.

Frankie

Citaat van: Theu op november 08, 2015, 11:01:13 PM
Zeker prijzig. Voor alleen de vw ronduit duur. Iets meer dan €100,- p/mnd. Ik hoef het gelukkig niet alleen op te hoesten. Mijn broer en ik gebruiken hem gezamenlijk.
Dan is het profijtelijker om een garage te kopen. Stel je doet dat voor 20K tegen een rente van 3% dan betaal je 600 €/jaar ofwel 50€/mnd. Nog steeds duurder dan een stalling,  maar het heeft voordelen die een stalling niet biedt.

Theu

Citaat van: Frankie op november 08, 2015, 11:47:58 PM
Dan is het profijtelijker om een garage te kopen. Stel je doet dat voor 20K tegen een rente van 3% dan betaal je 600 €/jaar ofwel 50€/mnd. Nog steeds duurder dan een stalling,  maar het heeft voordelen die een stalling niet biedt.
Zeker waar Frankie,
Deze heeft het voordeel dat hij 2 straten verderop is en wij huren hem al ruim 40 jaar. Mijn vader was de eerste huurder.
En bij mij in de directe buurt worden ze niet verkocht. Jammer genoeg.

Kees G

In de winter in Tinte (bij Brielle)
In de zomer bij de caravan, uitruk gereed  :)

aartnely

hoog en droog op de [garage] zolder

Gait

Citaat van: aartnely op november 11, 2015, 09:13:51 PM
Dit vind ik erg slim gevonden! Hoop wel dat de nokbalk sterk genoeg is, want ik kan me voorstellen dat de aannemer met dit gebruik geen rekening heeft gehouden :)3]

spikehome

bensi

Ex - Smitveld Ruebist >> Combi Camp Venezia >>Camplet Concorde >>Smitveld Ruebist>> Nu een Combi Camp Country
Blijven klappen, daar gaat het om ;-)

muis

Citaat van: aartnely op november 11, 2015, 09:13:51 PM
wauw, ik zou willen dat wij dat ook konden doen :J

aartnely

Gait, de aannemer ben ik zelf, dus risico ook voor mij ;-] komt goe