Holtkamper 2014 (kyte) meeting

Gestart door spikehome, februari 28, 2014, 03:02:50 PM

Vorige topic - Volgende topic

Lien

Moet even de agenda's naast elkaar leggen. Zal het vanavond invullen :).

CenC

Citaat van: leeuw op maart 18, 2014, 08:00:08 PM
Wat is de link naar de poll. Als ik bij ' stemmingen (poll)' kijk zie ik hem er niet tussen staan. Heb ook wel interesse om langs te komen

op de eerste pagina van deze topic..

spikehome

Tot nu toe weekend Van 7 en 8 juni grote kanshebber.

GJT

En aangezien dat pinksteren is, zou 7, 8, 9 juni ook kunnen.

Rob Moerkerken

Ja, prima, lekker lang weekend!!!

spikehome

abbes008

We weten nog niet of we dat weekend kunnen, er zijn andere plannen. Ligt ook een beetje aan de locatie van de camping.
Groeten,

Erik

Lien

Helaas werk weekend. Andere keer dan maar.

spikehome

lang niet iedereen heeft nog gestemd he.
Je kan aan de stemmingen zien wanneer de meeste kunnen
weekend van 10, 11 mei 5 stemmen op de 2e plek
de volgenden weekenden hebben 4 stemmen:
17,18mei
24,25mei
28,29 juni

dus hierbij nog oproep mensen ga stemmen

abbes008

De meeste weekenden kunnen we niet. Jongens voetballen op zaterdag. Tevens moet mijn vrouw ook bepaalde weekenden werken.
Dus dat wordt lastig. Is er op een gegeven moment een datum vastgelegd, kan ik altijd kijken waar het is en wellicht kan er vanaf dat punt naar de voetbal of naar het werk gereden worden. Maar dat is afhankelijk van de locatie.
Groeten,

Erik

Boompje

Misschien helpt het om ook te bepalen tot wanneer je kan stemmen. Zeker als het weekend 10/11 mei een optie is, is het ( in ieder geval voor ons) wel zo handig om dat niet een week van te voren door te krijgen.
Quitters never win, winners never quit

spikehome

Citaat van: Lien op maart 24, 2014, 08:03:22 AM
Helaas werk weekend. Andere keer dan maar.
Proberen natuurlijk een weekend/dag dat iedereen kan.
maar dat is altijd lastig.

Citaat van: abbes008 op maart 24, 2014, 11:35:59 AM
De meeste weekenden kunnen we niet. Jongens voetballen op zaterdag. Tevens moet mijn vrouw ook bepaalde weekenden werken.
Dus dat wordt lastig. Is er op een gegeven moment een datum vastgelegd, kan ik altijd kijken waar het is en wellicht kan er vanaf dat punt naar de voetbal of naar het werk gereden worden. Maar dat is afhankelijk van de locatie.
al kom je maar een dag of even buurten altijd gezellig

Citaat van: Boompje op maart 24, 2014, 12:01:19 PM
Misschien helpt het om ook te bepalen tot wanneer je kan stemmen. Zeker als het weekend 10/11 mei een optie is, is het ( in ieder geval voor ons) wel zo handig om dat niet een week van te voren door te krijgen.
stemmen tot 6 april dan duurt het nog 2 weken.

Wie besteld mooi weer?
en belangrijkste vraag waar!

Boompje

Volgens mij is er een camping met uitzicht op Holtkamper Bunnik  :# Mooi centraal en makkelijk als er nog iemand iets moet regelen. Zal eens googlen
Quitters never win, winners never quit

cewi

Alex

Volgens mij deed niet aan groepen met feestdagen.
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden