Base Kitchen (limited edition)

Gestart door DrogeR, mei 17, 2014, 08:54:10 PM

Vorige topic - Volgende topic

DrogeR

Bij het opnieuw monteren van het inmiddels verzonken frame heb toch nog een kleine uitbreiding gemaakt. Met een stukje aluminium buis van 1,50 m en een restje stof van € 12 heb ik nog een vakkenschort in elkaar geflanst.
Wij hebben nog geen idee wat we erin gaan opbergen, maar de kale deksel is in ieder geval weggewerkt. Volende week kunnen beoordelen of dit handig is of dat ik toch nog met een plank aan de slag moet.

Overigens zijn de ventilatieroosters aan de achterzijde nu ook te zien.

Yella

Citaat van: DrogeR op juli 06, 2014, 06:10:37 PM
Bij het opnieuw monteren van het inmiddels verzonken frame heb toch nog een kleine uitbreiding gemaakt. Met een stukje aluminium buis van 1,50 m en een restje stof van € 12 heb ik nog een vakkenschort in elkaar geflanst.
Wij hebben nog geen idee wat we erin gaan opbergen, maar de kale deksel is in ieder geval weggewerkt. Volende week kunnen beoordelen of dit handig is of dat ik toch nog met een plank aan de slag moet.

Overigens zijn de ventilatieroosters aan de achterzijde nu ook te zien.
Slim bedacht.
www.jawamarkt.nl voor boeken en handleidingen.

JLuttikholt

DrogeR bedankt voor je extra afbeeldingen. Maakt het weer wat duidelijker.

Dat de maten niet helemaal overeen kwamen ben ik ook achter. Heb net de bodemplaat er in gemaakt. Koste wel een aantal keren passen om hem er strak in te krijgn. Nu even wachten op het frame en dan verder met de binnen kant. In ieder geval moet de koelkast er in kunnen met electra aansluiting en een blad. Rest van het project zal waarschijnlijk na de vakantie worden. Eerst het oud gasstel er maar even boven op. Als ik wat verder ben zal ik foto's maken zodat je kunt zien hoe hij wordt.

Ik zie de foto van de bevestiging op de dissel van zelf komen. Voor nu nogmaals bedankt voor de duidelijke informatie.

JLuttikholt

DrogeR had je misschien nog een foto kunnen maken van de bevestiging op de dissel?

DrogeR

Jazeker, hier zijn ze. Het stalen plaatje licht op de disselbalken en wordt met het U-profiel vastgeklemd. De foto's spreken verder voor zich. Wij hebben de boel ingepakt, en vertrekken morgenochtend richting de Dordogne.

JLuttikholt

Een plaatje zegt meer dan 1000 woorden. Bedankt voor de bijdrage en een hele fijne vakantie toegewenst.

Jean

Mooi gedaan hoor ! Ziet er chique uit ! WW

prutsky

Citaat van: Yella op juli 05, 2014, 05:52:28 PM
Een luifelextender zat ook bij onze nieuwe Cocoon met basekitchen. Nog niet kunnen testen of het ook werkt.

Bij de MTT masterclass keuken op onze Cocoon, drukt de deksel ook behoorlijk in de zijwand. Geen extender meegeleverd gekregen, ik wist niet eens dat ze bestonden...
Maar goed, lekken gaat het in ieder geval (nog) niet kan ik ik zeggen. Afgelopen weken een paar flinke stortbuien gehad, zonder problemen.

Jos Montana

Waarom zou het gaan lekken vraag ik me af. De tentstokken komen ook tegen het doel, daar gaat het ook niet lekken.
Wij hebben wel de extender, maar veel doet het niet:

Bovendien vind ik het niet de mooiste oplossing...

mars

Bij ons drukt de Kyte keuken precies tegen de rits.
Geen last van doorslaan.

Yella

Citaat van: Jos Montana op augustus 12, 2014, 02:05:10 PM
Waarom zou het gaan lekken vraag ik me af. De tentstokken komen ook tegen het doel, daar gaat het ook niet lekken.
Wij hebben wel de extender, maar veel doet het niet:

Bovendien vind ik het niet de mooiste oplossing...
Heb jij geen gasveren in het deksel van de basekitchen? Zitten er bij ons wel in. Staat het deksel mooi stevig overeind. Heb je geen last dat het deksel dicht valt als er spullen op de plank staan?

Jos Montana

Citaat van: Yella op augustus 12, 2014, 05:14:39 PM
Heb jij geen gasveren in het deksel van de basekitchen? Zitten er bij ons wel in. Staat het deksel mooi stevig overeind. Heb je geen last dat het deksel dicht valt als er spullen op de plank staan?

Is al een ouder type, zonder gasveren en zonder bovenplank. Door dit topic geinspireerd om hem te upgraden...

Yella

Citaat van: Jos Montana op augustus 13, 2014, 09:22:20 AM
Is al een ouder type, zonder gasveren en zonder bovenplank. Door dit topic geinspireerd om hem te upgraden...
Echt een aanrader die gasveren en de plank. Je kunt er veel spullen op kwijt. Mocht je foto's in detail nodig hebben kan ik je die wel bezorgen zolang de Cocoon nog thuis staat.

Jos Montana

Citaat van: Yella op augustus 13, 2014, 05:29:39 PM
Echt een aanrader die gasveren en de plank. Je kunt er veel spullen op kwijt. Mocht je foto's in detail nodig hebben kan ik je die wel bezorgen zolang de Cocoon nog thuis staat.

Komt goed! Moet zeggen dat de grote losse planken zoals wij die nu hebben in het oude model ook prima voldoen. De bovenplank missen we niet, dit hebben we opgelost met bloembakken van de hema die we eraan hangen. Kunnen we ook veel spullen en prullen in kwijt.
Bedankt voor je aanbod!

Ervee

Citaat van: Yella op augustus 13, 2014, 05:29:39 PM

Ben wel nieuwsgierig naar die gasveren en plank die je er zelf op hebt gezet. Heb je er nog n foto van toevallig? En foto van hoe je eea bevestigd hebt? En weet je dan ook nog welke gasveren je gebruikt hebt?

Hier ook ouder type basekitchen en ik kijk met enige jaloezie naar die handige plank bij de nieuwere types..