Rommel in de koelbox

Gestart door leeuw, juni 22, 2014, 10:30:53 PM

Vorige topic - Volgende topic

solex

Citaat van: Mieke op juni 23, 2014, 08:52:10 PM
Geen Xenos in België :N
http://www.xenos.nl/filialen-bij-jou-in-de-buurt

Hoi

In Valkenwaard zit een xenos langs de doorgangsweg.
Is ongeveer 15min rijden voor ons (lommel kolonie).
Of een beetje verder rijden naar Aalst-waalre,timco en action.
Mvgr

Als je schrijffouten vind mag je die houden.

Mieke

Ik zal eens bij de Action gaan kijken misschien hebben ze dat daar ook. Wij zijn van buurt Mechelen, wel effe van de Nederlandse grens verwijderd dus. Thanks voor de tip.

CenC

Dit probleem had ik ook altijd. Nu heeft mijn man 3 jaar terug een plankje voorzien van 2 kunststof kabelhoudertje in geslagen, als pootjes.
Nu gebruik ik één deel voor dat losse kleine spul en de andere kant de flessen e.d. Dit houd het plankje weer op zijn plek.

Maar ik vind het idee van een kunststof bakje met gaten aan de zijkant (voor de koude doorstroom) ook geen gek idee.. ga eens passen.

Goolse Klapper

Haha komt me zeer bekend voor. Hoort gewoon bij de vakantie. Mijn vrouw zet de boodschappen die koel moeten voor de koelbox en ik mag proberen het er zo in te krijgen dat de klep ook nog dicht kan :#

Caroline S

Zou zo'n rekje of plastic bakje met zuignap, voor in je glazen douchecabine boor je shampoo etc, blijven plakken in je koelbox?

Wij hebben er nog geen, gaan hem komend weekend halen...

Verfrolrooster op bodem kan ook...

Nirak

Goed idee dat rekje, ik zie dat ze bij ikea ook een pannenonderzetter hebben, zie:
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/00186041/

Niet zo groot, zodat er ook nog ruimte is om flessen gewoon op de bodem van de koelbox te zetten.
Dans met je hart en je voeten zullen volgen.

Jerome

Citaat van: Caroline S op april 02, 2015, 12:00:08 AM
Zou zo'n rekje of plastic bakje met zuignap, voor in je glazen douchecabine boor je shampoo etc, blijven plakken in je koelbox?

Wij hebben er nog geen, gaan hem komend weekend halen...

Verfrolrooster op bodem kan ook...
Ik denk niet dat een zuignap in de koelkast blijft plakken. Omdat het koud is in de koelkast, wordt het rubber van de zuignap hard en kan het minder goed de vorm van de ondergrond aannemen. Waardoor de zuignap zijn vacuüm niet houdt en dus niet "plakt".

Yolanda

Citaat van: Nirak op april 02, 2015, 01:03:16 AM
Goed idee dat rekje, ik zie dat ze bij ikea ook een pannenonderzetter hebben, zie:
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/00186041/

Niet zo groot, zodat er ook nog ruimte is om flessen gewoon op de bodem van de koelbox te zetten.

Zal de opening ertussen niet te groot zijn? Krijg het idee dat de spullen dan scheef er tussen komen te staan.

Nirak

Geen idee of dat te breed is qua opening. ik weet niet wat jij allemaal in je koelbox doet? Wij hebben er vnl flessen in en vleeswaren zitten in speciaal doosje, maar die liggen ook vaak in onze tafelmodel koelkast. Gaat dan meer om vlees en yoghurt en groenten die koel bewaard moeten worden.

Nirak

Spokey

Die had ik voorheen op mijn aanrecht liggen. Helaas weggegooid, anders had ik hem nog kunnen (her)gebruiken.

sanderv

lastige materie, die eerste wereldproblemen  :#

Yolanda

Citaat van: Nirak op april 02, 2015, 11:40:30 AM
Geen idee of dat te breed is qua opening. ik weet niet wat jij allemaal in je koelbox doet? Wij hebben er vnl flessen in en vleeswaren zitten in speciaal doosje, maar die liggen ook vaak in onze tafelmodel koelkast. Gaat dan meer om vlees en yoghurt en groenten die koel bewaard moeten worden.

Wij hebben altijd kleine flesjes fris en pakken spa enz. De rest prop ik er tussen. ;-)
Citaat van: Nirak op april 02, 2015, 12:33:59 PM
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/30111087/ En deze dan? Iets groter met kleinere openingen.

Morgen mijn koelbox eens opmeten.  :J

Citaat van: sanderv op april 02, 2015, 02:56:01 PM
lastige materie, die eerste wereldproblemen  :#

Jij hoeft vast de koelbox niet schoon te houden!  :P

sanderv

Citaat van: Yolanda

Jij hoeft vast de koelbox niet schoon te houden!  :P

Jawel, maar wij hebben zo'n kastje wat Camplet vroeger standaard in de Royal had. Maakt denk ik toch makkelijker schoon.

En zoveel ligt er niet in, is me een beetje te veel gedoe.  :J

Caroline S

Nirak, ik had lang geleden in de tent-periode ook vleeswarenbakjes gekocht, maar de deksels bleken niet goed te sluiten. Welke gebruiken jullie?

Thuis heb ik die van Blokker / modula, prima stapelbare dingen, maar alleen geschikt voor een thuis-koelkast.