chattopic najaarsklap 2014

Gestart door sannie75, juli 03, 2014, 11:11:56 PM

Vorige topic - Volgende topic

Alex

Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Gertjan De Meern

Wij zijn weer thuis, heerlijk om de vouwwagen in een stralend zonnetje in te klappen. Het was super gezellig en graag tot volgend jaar!

muis

Wij zijn ook weer thuis van een zeer geslaagd najaarsweekend. Iedereen die er niet bij was heeft zeker iets gemist.

vandaag heeft iedereen op z'n gemak ingepakt en dicht geklapt. In korte broek je wagen dicht doen is toch super zo eind september O0 :J

Marjootje

ook thuis, was een geslaagd weekendje klappers< volgende keer zorg ik dat wij ook een beetje langer kunnen :>

PetraL

Leuk om te lezen!
(Komen er nog meer foto's?)

muis

Ik was mn fototoestel vergeten,  zal vanavond ff kijken wat op mn telefoon staat.

Gertjan De Meern

Gertjan De Meern

Sorry, ik krijg de andere foto's er niet op. Waarschijnlijk te groot.

Marjootje

wil peeters

het was super gezellig  hoop dat alle kinderen nog hun ijsje hebben gekregen  wat ik had beloofd  anders even laten weten krijgen  die het de volgende keer  en voor de jonge jongens ( kinderen) was super gezellig om met jullie te sjoelen  klapper staat weer op om te drogen
tot het voorjaarsweekend maar  weer

groetjes van jan en wil de stoere klappers  :O :> :(

9

Marjootje

Jootje1710

Antoon & Jolande van Harselaar met de kids (Steven, Emmy en Fleur), Aart Kok Livingstone Game Drive 2018 :-)