chattopic najaarsklap 2014

Gestart door sannie75, juli 03, 2014, 11:11:56 PM

Vorige topic - Volgende topic

KlapJoeri

ik ben er helemaal ondersteboven van!!
The cold never bothered me anyway.....

Frankie

Frankie

Was gezellig daar in Lunteren. Fijn dat ik er toch even bij geweest ben. Was zo graag wezen klappen. Heerlijk avondtemperatuurtje :J

Leuke, rustige camping. Goed sanitair.

Yella

Gezellig daar? Gelukkig kan een laptop op zijn kop. Veel plezier, had er ook wel bij willen zijn. Maar hebben helaas een puber die aan hockey doet en m'n vrouw heeft afgelopen week last van een behoorlijke hernia en die kan amper lopen.
www.jawamarkt.nl voor boeken en handleidingen.

Alex

ze weten het nog niet maar wij staan een veld verder op ;) ;) ;) :P
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Yella

Zie ik dat goed? een cara dinges achter een camper dinges? En een enorme aangebouwde tentschuur.
www.jawamarkt.nl voor boeken en handleidingen.

Alex

tja de kinderen wouden een eigen plekkie
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

olaf

The need for the many outweigh the needs of the few

muis

Zulke strakke paden hebben we niet hier.

sannie75

Tis natuurlijk niet voor niets de Rimboe  ::)

Alex

anders hadden ze het geen rimboe kunnen noemen ;)

Alex

Frankie

Citaat van: sannie75 op september 20, 2014, 10:57:28 AM
Tis natuurlijk niet voor niets de Rimboe  ::)
Alleen toegang voor apen dus. :P

Gertjan De Meern