Programma klapweekend 2015

Gestart door muis, april 28, 2015, 11:05:20 PM

Vorige topic - Volgende topic

Alex

Psssssssst zullen we het weer over het progamma hebben.

Wil niet modder gooien maar we hebben ook een chat topic. :P
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

GertjanA

Citaat van: Ccindy op april 30, 2015, 11:45:49 AM
Misschien komt er nog wel een vriendinnetje mee, maar kan ook zijn dat zij mee komt naar het klapweekend.

Vriendinnetje van je zoontje of van je man?  :O

Marjootje

Word nu toch wel erg nieuwsgierig naar het modder verhaal hoor, :# .... maarre ... Alex leuk programma hoor bbq/en gaat zeker lukken, nu nog hopen dat mn man zn avond dienst kan inruilen tegen ochtenddienst, anders komen we donderdags (helaas dan geen gezamenlijke pannenkoeken)

Yolanda

Citaat van: Marjootje op april 30, 2015, 08:03:20 PM
Word nu toch wel erg nieuwsgierig naar het modder verhaal hoor, :# .... maarre ... Alex leuk programma hoor bbq/en gaat zeker lukken, nu nog hopen dat mn man zn avond dienst kan inruilen tegen ochtenddienst, anders komen we donderdags (helaas dan geen gezamenlijke pannenkoeken)

Voor modderverhaal kan ik je verwijzen naar het voorjaarsklapweekend topic van 2014.  :)

Ccindy

Citaat van: GertjanA op april 30, 2015, 07:46:28 PM
Vriendinnetje van je zoontje of van je man?  :O

Kan zomaar allebei! Of vriendinnetje van mij, zou ook nog kunnen!  :H
Don't be afraid to fail, be afraid not to try

Alex

Jongens nogmaals hier hebben we een chat topic voor.
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

muis

Ja Alex je hebt gelijk  :J naar de chat allemaal

Ik vind het wel een leuk programma  :J

Yolanda

Zeker leuk! Ik print hem straks even uit om mee te nemen.  :)

Marjootje

Wie doet er allemaal mee met de disco  :K :H

Marjootje

vic36shorty

Yolanda

Citaat van: Marjootje op mei 01, 2015, 09:04:42 PM
Wie doet er allemaal mee met de disco  :K :H

Mag niet van mijn kinderen denk ik.  :#

muis

En weer terug naar het programma van de club,  het Camping programma graag in de chat

Nirak

Citaat van: muis op mei 01, 2015, 11:38:07 PM
En weer terug naar het programma van de club,  het Camping programma graag in de chat

Wat ben je streng Muis :( prima programma, doen we op elke dag een kubbwedstrijd hebben we een soort van vierdaagse kubbcompetitie, met als prijs voor de vouwwagenclubkubbkampioen........
Een Blok Hout ::)
Dans met je hart en je voeten zullen volgen.