Het grote voorjaars-klap-voorjaars-weekend 2016

Gestart door PetraL, september 29, 2015, 11:35:07 PM

Vorige topic - Volgende topic

olaf

The need for the many outweigh the needs of the few

olaf

Jootje1710

Antoon & Jolande van Harselaar met de kids (Steven, Emmy en Fleur), Aart Kok Livingstone Game Drive 2018 :-)

olaf

Citaat van: Jootje1710 op april 27, 2016, 07:39:14 PM
Nog 2 dagen werken, kleding inpakken en zaterdagochtend gaan we op weg  WW
Wij ook zal gezellig druk worden.

Alex

Wij niet.
Zelfs op woensdag nog druk met de folders van Annemiek. :(
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Paulvh

Citaat van: vic36shorty op april 27, 2016, 08:07:10 PM
Ho ho wij komen ook zaterdag
Wees maar niet bang, ik denk niet dat ze je snel over het hoofd zullen zien  :#  :# :#

sannie75

Citaat van: Paulvh op april 27, 2016, 06:46:23 PM
Misschien wel leuk voor de thuisblijvers en diegenen die nog moeten komen, een kleine update?

Ehhh wat wil je weten dan? We zijn niet ingesneeuwd ofzo zoals vanmorgen in de Telegraaf te lezen was over een camping in Drenthe

Paulvh

Citaat van: sannie75 op april 27, 2016, 09:20:29 PM
Ehhh wat wil je weten dan? We zijn niet ingesneeuwd ofzo zoals vanmorgen in de Telegraaf te lezen was over een camping in Drenthe
Dat is dan alweer een meevaller.  :>
En is is het terein ook goed begaanbaar, beter gedraineerd dan toen in Friesland?.

muis

Speciaal voor jou Paul hebben we een natte hoek :#

Groen gras dat snel water doorlaat. Momenteel een groot groen leeg vlak

muis

Verder is het erg rustig op de camping.  Volgende week worden meer gasten verwacht  ( buiten de vwc )

Het beheer en alle onderhoud wordt hier door vrijwilligers gedaan.  Er wordt aangegeven dat je badslippers aan moet bij de douches. Dit om het schoon te houden.

Wil je nog meer weten?

Paulvh

Citaat van: muis op april 27, 2016, 10:07:12 PM
Verder is het erg rustig op de camping.  Volgende week worden meer gasten verwacht  ( buiten de vwc )

Het beheer en alle onderhoud wordt hier door vrijwilligers gedaan.  Er wordt aangegeven dat je badslippers aan moet bij de douches. Dit om het schoon te houden.

Wil je nog meer weten?
Ok.dus badslippers mee

Ccindy

badslippers - check!

Mijn man moet zaterdag werken, dus hij komt zondag met mij mee om de vouwwagen op te zetten. Ik moet echter maandag en dinsdag nog werken, dus waarschijnlijk komen wij (ik en mijn zoon Lucas) pas woensdag. Of het moet ineens heel erg mee zitten.

Zaterdagochtend haal ik de vouwwagen op bij de stalling. Kan ik snel nog even naar de kampeerwinkel als blijkt dat ik toch nog wat mis (weet niet meer wat er aan grondzeil in de disselbak ligt).

Morgen komen we even een kijkje nemen.
Don't be afraid to fail, be afraid not to try

JeroenGouda

Even een vraagje: het grootste probleem waar mijn vrouw tegenaan hikt is een eventuele lage temperatuur. nu is mijn vraag aan jullie: heeft er iemand wellicht een kachel te leen voor de voortent? En, mag ik bij jullie komen kijken en vragen stellen over jullie verwarming?

Het enige wat ik heb is een straalding wat ik op mn blauwe gasfles kan schroeven en een klein olieradiatortje (ivm weinig stroom). En we zijn zo bang dat dat te weinig is.....
alpenkreuzer parade royal met panoramatent 1996

vic36shorty

Als ik er een overheb kun je hem lenen heb er twee

Ccindy

Wij hebben een paar jaar geleden speciaal voor het vouwwagenweekend een elektrisch kacheltje gekocht: https://www.obelink.nl/eurom-sf1525-kachel.html?sqr=kachel&

Weegt niet veel, is klein en functioneert prima. Komt altijd van pas (hebben hem ook als eens hartje zomer in het zuiden van Frankrijk moeten gebruiken omdat het te koud was).
Don't be afraid to fail, be afraid not to try