Het grote voorjaars-klap-voorjaars-weekend 2016

Gestart door PetraL, september 29, 2015, 11:35:07 PM

Vorige topic - Volgende topic

boswachter

Wij zijn er pas rond de pannenkoeken :( Dochter gaat naar de film 's middags om 14.00 dus die is om 16.00 op zijn vroegst thuis

CAP-Team

Hier ook het mee spul al bij elkaar gepakt en in de auto gedaan. Morgen nog een paar dingetjes in de klapper laten en dan richting Zeewolde. Ik denk dat we er rond een uur of vier a vijf zijn.

Paulvh

Citaat van: vic36shorty op mei 03, 2016, 10:28:19 PM
@paulvh hoe laat ben je hier dan heb ik koffie
De planning is om de boot van 9 uur tenemen en aankomst is dan 11:30 ETA. Maar Sven vroeg of wij niet eerder konden dus boot van 8 uur.
ik stuur je wel een berichtje als ik op de boot zit.

vic36shorty

Verkeers info van vandaag : " op de dasselaarweg richting campeerterrein ncc GROTE kans op file vorming.

Advies " kom iets eerder dan hebben we nog meer lol"!!!!!!

muis

We hebben de zon alvast aangezet  :> Goede reis iedereen  :J

Kamperholt

Ik ga nu m'n pannenkoek beslag maken, de laatste spullen inpakken en dan hup, familie en hond in de auto en op naar Zeewolde!

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Alex

Zo auto vol nu wachten op de folders van Annemiek. :(
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Bonny

Alles wat we zijn is het resultaat van wat we hebben gedacht.

Paulvh

De planning is aangepast en we zitten op de boot dus aankomst ongeveer half 11

Ccindy

Gezellig aan de pannenkoeken

Sent from my iPhone using Tapatalk
Don't be afraid to fail, be afraid not to try

vic36shorty

Alex

Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

caspar

Voor iedereen op het klapweekeind veel plezier en mooi weer  8)

Parker700