Najaarsweekend chattopic 2016

Gestart door muis, mei 17, 2016, 11:02:03 PM

Vorige topic - Volgende topic

Krizz

Citaat van: sannie75 op september 03, 2016, 03:21:22 PM
6 uur 's ochtends.....dan liggen we er net in..... :)14]
Wie zegt dat ik dan opsta of alleen de BBQ aansteek.... dat ding moet er 10 uur op liggen..... tijd zat om te slapen.
The KubbKing is dead... long live the New King

muis

Citaat van: Krizz op september 03, 2016, 05:21:43 PM
Wie zegt dat ik dan opsta of alleen de BBQ aansteek.... dat ding moet er 10 uur op liggen..... tijd zat om te slapen.
:# gezellig Krizz

ejpwg

geloof dat ik ga begrijpen waarom pulled pork zo'n goed gerecht is :)
Verplicht een hele poos niets doen
De bereiding van pulled pork is een prachtig excuus om eens een dag rustig aan te doen.

Alex

Tja mooi werk slow cooking.

Gisteren beer can chicken gemaakt :P
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Theu

Citaat van: muis op september 03, 2016, 04:56:55 PM
wij doen zo zachtjes dat iemand gerust in slaap kan vallen terwijl ie er bij komt zitten  :O :O
Hmmm.... Betrapt.... :)23]:)23]:)23]:)23]

Frankie

Citaat van: muis op september 03, 2016, 04:56:55 PM
wij doen zo zachtjes dat iemand gerust in slaap kan vallen terwijl ie er bij komt zitten  :O :O
Met voldoende Nobeltjes lukt dat altijd wel. :#

Albertine

Ik neem toch maar mijn barbecue-tje mee met briquetten (ik heb ook nog wel wat echt kool uit grootmoeders huis). Heerlijk om de benen aan te warmen. Neemt iemand ook nog een bouwzeil mee voor een regenachtige avond overdekking?

sannie75

Nee joh, we hebben met zon geboekt hoor!

Krizz

Citaat van: Albertine op september 03, 2016, 07:31:43 PM
Ik neem toch maar mijn barbecue-tje mee met briquetten (ik heb ook nog wel wat echt kool uit grootmoeders huis). Heerlijk om de benen aan te warmen. Neemt iemand ook nog een bouwzeil mee voor een regenachtige avond overdekking?
Gezellig onder de luifel....

vic36shorty

10 uur maar das gemiddeld toch meestal 14 tot 17 uur dacht ik

Krizz

Citaat van: vic36shorty op september 03, 2016, 07:53:06 PM
10 uur maar das gemiddeld toch meestal 14 tot 17 uur dacht ik
Niet als je bij kerntemperatuur van 74° glazen dan nog twee uurtjes en hem dan inpakt in alufolie tot kerntemperatuur 88°
Volgens het recept kom je op 9 uur uit....

GertjanA

Volgens KNMI:
zondag 11 september tot en met zondag 18 september
Aanvankelijk een grote kans op een droog weertype met temperaturen rond of boven het langjarig gemiddelde. In de loop van de periode neemt de kans op wisselvallig weer toe (tot ongeveer 50%).

ejpwg

Citaat van: GertjanA op september 04, 2016, 01:07:08 PM
Volgens KNMI:
zondag 11 september tot en met zondag 18 september
Aanvankelijk een grote kans op een droog weertype met temperaturen rond of boven het langjarig gemiddelde. In de loop van de periode neemt de kans op wisselvallig weer toe (tot ongeveer 50%).

die regen sturen we gewoon nog even een week op vakantie

GertjanA

50% is meer 'daar' dan 'hier' toch?