Najaarsweekend chattopic 2016

Gestart door muis, mei 17, 2016, 11:02:03 PM

Vorige topic - Volgende topic

Frankie

vic36shorty

Neem je dan wel 2 flessen want op 1 been kun je niet lopen

muis

Jij zit vol goede ideeën he Victor  :#

vic36shorty

Jazeker ik ben ook niet voor 1 gat te vangen

Marjootje

Op 1 been lopen gaat ook Vic. Ik zei het ook altijd, tot een klant van me een stuk van haar been moest missen. Sindsdien slik ik het maar in.
Wij wachten eerst op mooi weer... :J

Alex

Waarschijnlijk moeten we ook dit jaar verstek laten gaan.
Zoals het er nu naar uitziet heb ik dan een bijbaantje.
Tja en op dit moment is elk baantje welkom.
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

muis

Oh top voor je,  wat ga je doen

Paulvh

Ik zit te denken om ook te komen, allen of met de kids. Maar de eerste optie lijkt mij ook wel wat. Kijken of ik vrijdag vrijaf kan nemen.

sannie75

Wfikse

Yes, wij gaan ook mee. Ik heb zojuist plek 013 gekregen. Als ik op de kaart kijk lijkt mij dat geen veld?

Chrisje

Ze zeggen dat je een plek krijgt, maar het is een club dus meestal aanstuiten of plek zoeken op het veld.

muis

Klopt, het is een groepsveld  :J leuk dat jullie ook meegaan Wfikse

Paulvh

Beste mensen, zoals bekend neem ik bij het voorjaars evenement altijd Jutter mee. Maar op Texel hebben wij een veelvoud van speciale drankjes, maar ook een heuze brouwerij( meermaals onderscheiden)  die speciaal bier brouwt o.a Skuumkoppe(afgekort Skuum) zal ik voor de verandering wat Skuum meenemen of toch een Juttertje, Texelschade, Strender stroopertje of whisky o.i.d.?

muis

Kom jij wel eens op Ameland bij Nobel   :X :H

Nee hoor , das flauwigheid. Echte locale specialiteiten vinden we zeker leuk.