Zijn er dit jaar ook fietsers op het klapweekend.

Gestart door Alex, april 23, 2017, 04:18:37 PM

Vorige topic - Volgende topic

Alex

Zit hier wat tochtjes bij elkaar te zoeken rond de camping voor op mijn fiets navi.
Zijn er dan meer fietsers????
Vooral de zaterdag of zondag ervoor zou ook wel leuk zijn want ik ben bang dat het klapweekend rondje een Alex afmat rondje word. :P
De vorige keer hebben ze met op een sportieve manier meegenomen op een mtb route.

Dus denk nou niet dat je een super fietser moet zijn want zoals Bert zegt samen uit samen thuis.
En ik ben ook weer terug bij af na 5 maanden niet fietsen en zal dus de achterhoede in de gaten houden. ;)
Heb toen veel van ze geleerd en vond het een top ervaring.
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Krizz

The KubbKing is dead... long live the New King

Yolanda

Daniel neemt ook een fiets mee,  maar ben bang dat die van jullie elektrisch aangedreven moet worden om hem bij te houden. 😂😂😂

Hij zal dit wel lezen,  het antwoord volgt nog.  :#

spikehome

Neem m altijd mee.
Fietsen is 2

Verstuurd vanaf mijn Nexus 7 met Tapatalk

theun

Beste Alex,
Omdat je al 5 maanden niet gefietst hebt, is er 25 mei nog een e-bike testdag in Nunspeet. Kun je een e-(mtb)bike voor 2 uur uitproberen.

Yolanda

Citaat van: theun op april 23, 2017, 10:50:55 PM
Beste Alex,
Omdat je al 5 maanden niet gefietst hebt, is er 25 mei nog een e-bike testdag in Nunspeet. Kun je een e-(mtb)bike voor 2 uur uitproberen.

:H :H

Alex

Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Alex

Citaat van: Yolanda op april 23, 2017, 08:44:18 PM
Daniel neemt ook een fiets mee,  maar ben bang dat die van jullie elektrisch aangedreven moet worden om hem bij te houden. 😂😂😂

Hij zal dit wel lezen,  het antwoord volgt nog.  :#
Dan heb je het niet begrepen.
Samen uit samen thuis.

linda75

wat voor fiets?? mijn man neemt of zijn mto of zijn racefiets mee... denkt zelf aan zijn mto

nieuweklapster

Bert wil graag een MTB rondje maken met de liefhebbers......dussss Alex Krizz en andere die-hards, gezellig rondje met elkaar?
Cappuccino na natuurlijk

Alex

Citaat van: linda75 op april 24, 2017, 01:24:39 PM
wat voor fiets?? mijn man neemt of zijn mto of zijn racefiets mee... denkt zelf aan zijn mto
Ik heb geen echte mtb maar 1tje die ofroad kan. Bert houd vast wel rekening met het uitzoeken van een rondje.

Alex

Citaat van: nieuweklapster op april 24, 2017, 03:59:32 PM
Bert wil graag een MTB rondje maken met de liefhebbers......dussss Alex Krizz en andere die-hards, gezellig rondje met elkaar?
Cappuccino na natuurlijk
Zekerssss vorige keer goed bevallen.

Die koffie. ;)

pwg-van-ej

Die koffie neem ik wel zonder rondje fietsen:)12]

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Krizz

Goed plan... rustig rondje op de MTB en lang koffie na
The KubbKing is dead... long live the New King

Alex

Nou de schouder/nek moet wel wat beter worden anders is het de moeite niet. :(

https://www.strava.com/activities/960270205