Chattopic Voorjaarsklapweekend 2018

Gestart door Ccindy, oktober 26, 2017, 11:52:05 PM

Vorige topic - Volgende topic

olaf

Citaat van: Polyidus op januari 13, 2018, 10:12:15 PM
Die waren lekker! Een paar vriendelijke kids kwamen ons die aanbieden, Olaf - ik kom dit jaar g'dag zeggen :)
fijn om te weten dat ik niet voor niets heb staan bakken  :P
The need for the many outweigh the needs of the few

linda75

wij hebben ook genoten vorig jaar maar herken dat ook wel een beetje dat de aansluiting lastig kan zijn. mijn kinderen zoeken het ook niet op helaas maar goed ik vond het wel een hele leuke ervaring dat het hele veld volstaat met vouwagens en ik zag het ook meer als een eigen vakantie tje waarbij je ook niemand kent.... daarom komen wij zeker weer dit jaar mits het knap weer wordt. de kids mogen dan een vriendje of vriendinnetje meenemen..

Alex

Maar dit is ook een goede insteek.
Ook wij zien het als vakantie.
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

MarkvdV

Hoi. Wij hebben ons net voor het eerst aangemeld. Wij hebben sinds vorig najaar een Holtkamper Astro xl hardtop en vroeg me af of er een ervaringsdeskundige is die me wat tips en trucs kan geven bij het opzetten? We hebben hem inmiddels twee keer gedeeltelijk opgezet maar ik denk dat we nog wel wat kunnen leren :)3].

Verstuurd vanaf mijn Nexus 5X met Tapatalk

muis

Gezellig dat jullie meegaan. Er zijn best wat mensen met een Holtkamper, we denken en helpen graag mee :J

pwg-van-ej

Waarom is Hemelvaart dit jaar net voor de examens:(:(:(

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

muis

Zodat ze even lekker kunnen ontspannen voor de examens  :J O0

Daan Rene

Citaat van: MarkvdV op januari 15, 2018, 08:25:30 PM
Hoi. Wij hebben ons net voor het eerst aangemeld. Wij hebben sinds vorig najaar een Holtkamper Astro xl hardtop en vroeg me af of er een ervaringsdeskundige is die me wat tips en trucs kan geven bij het opzetten? We hebben hem inmiddels twee keer gedeeltelijk opgezet maar ik denk dat we nog wel wat kunnen leren :)3].

Verstuurd vanaf mijn Nexus 5X met Tapatalk
Dat komt vast goed. Wij hebben nu een combi camp en daarvoor een astro gehad. En er zijn er inderdaad veel met een holtkamper.

Verstuurd vanaf mijn LG-H850 met Tapatalk

Daan Rene

Het aantal loopt al weer lekker oo.
Gezellig!!

muis

:J zeker, makener weer een feestje van :> :>

Daan Rene

Citaat van: muis op januari 16, 2018, 09:46:00 AM
:J zeker, makener weer een feestje van :> :>
Is het al mei :)23]:)23]

Paulvh

Nou wel een kleine aanpassing bij ons. Wij komen dit jaar maar zonder Nancy, zij blijft thuis want haar eind examen start direct op maandag  :(

Yolanda

Citaat van: Paulvh op januari 16, 2018, 05:12:57 PM
Nou wel een kleine aanpassing bij ons. Wij komen dit jaar maar zonder Nancy, zij blijft thuis want haar eind examen start direct op maandag  :(

Wat jammer! Valt voor meer gezinnen ongunstig geloof ik. Daniël is bij ons ook nog niet zeker of hij mee kan. Hij heeft maar 1 week vakantie en dat is de week voor het klapweekend.  Daarna begint zijn stage en moet hij ook nog naar school.

Bas99998

Zo, ook even aangemeld. Voor de eerste keer kamperen met het gezin. We hebben er zin in.