Chattopic Voorjaarsklapweekend 2018

Gestart door Ccindy, oktober 26, 2017, 11:52:05 PM

Vorige topic - Volgende topic

muis

Leuk, stuur je ze door voor Hemelvaart  :P waar zit je?

muis

Citaat van: Alex op april 25, 2018, 08:42:37 PM
Bestelling gedaan voor nieuw zadel en trapper hopelijk komen die op tijd om de vouwwageclub fietstocht te kunnen doen.
klaar voor zadelpijn?  ::)

Alex

Wel als ik de oude moet blijven gebruiken. :P
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Yolanda

Citaat van: martijnmarleen op april 25, 2018, 09:03:23 PM
Dan moet ik de hele camping over. De camping mensen zijn hier super slip. Zetten al die mooie vouwwagens tussen de caradinges om de camping op te fleuren.

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

: :H :H

MoveToGo

Hoi
We staan nu in Drente op de camping en t is best fris hier. We zijn blij dat we onze Cocoon nu dicht kunnen maken met een voorwand in de luifel. Hopelijk hebben we die met Hemelvaart niet nodig en hebben we mooi warm weer.

We kijken al weer uit naar het klapweekend.
Groeten, Mark

Daan Rene

Ziet er ook mooi uit zeg met de voorwand er in..

Verstuurd vanaf mijn LG-H850 met Tapatalk

Carani

Ik ben zo benieuwd om al die wagens in levende lijve te kunnen bewonderen binnenkort!

jari

Citaat van: MoveToGo op april 26, 2018, 09:51:36 PM
Hoi
We staan nu in Drente op de camping en t is best fris hier. We zijn blij dat we onze Cocoon nu dicht kunnen maken met een voorwand in de luifel. Hopelijk hebben we die met Hemelvaart niet nodig en hebben we mooi warm weer.

Groeten, Mark
Mooi zeg!  Waar hebben jullie het laten doen? Mag ik vragen wat het koste?
Jevipro

MoveToGo

Is gedaan bij Atomatent in Uden. Kosten zijn afhankelijk van de opties (aantal ramen en zo).

Wij zijn ook erg tevreden met het resultaat.
Alleen de volgende keer zou ik wat meer van tevoren de details opgeven zoals kleur van de stiknaden en ritsen. We zullen de wagen in het begin wel even opbouwen met voorwand er in, dan kun je woensdag komen kijken.

Groeten, Mark

jari

Citaat van: MoveToGo op april 27, 2018, 06:49:47 PM
Is gedaan bij Atomatent in Uden. Kosten zijn afhankelijk van de opties (aantal ramen en zo).

Wij zijn ook erg tevreden met het resultaat.
Alleen de volgende keer zou ik wat meer van tevoren de details opgeven zoals kleur van de stiknaden en ritsen. We zullen de wagen in het begin wel even opbouwen met voorwand er in, dan kun je woensdag komen kijken.

Groeten, Mark
Top we komen zeker kijken
Jevipro

Klavertjes

Heerlijke voorpret hier. Wij toch ook maar besloten het weekend ervoor de wagen neer te komen zetten en een nachtje te slapen! Lekker! En scheelt tijd als we woensdagavond toch laat pas die kant op kunnen rijden!

Oh ja, en alleen dat weekend komt Val mee, die ziet het 'weg moeten op een moment naar keuze' om thuis verder aan de studie te gaan niet zitten. Dus blijft met Hemelvaart helemaal thuis!

Dat is dus gewoon lekker morgen over een week!  :>
Geluk ontstaat als wat je denkt, wat je zegt en wat je doet in harmonie zijn
(geleend van Mahatma Ghandi)

hoek_tre

Dat is inderdaad een fijn vooruitzicht :)
Hoe meer klappers hier in Zeewolde, hoe gezelliger :J

Ccindy

Citaat van: MoveToGo op april 26, 2018, 09:51:36 PM
Hoi

Groeten, Mark

Ziet er goed uit! Volgende week even live bekijken!
Don't be afraid to fail, be afraid not to try

Nirak

Citaat van: MoveToGo op april 27, 2018, 06:49:47 PM

Wij zijn ook erg tevreden met het resultaat
Alleen de volgende keer zou ik wat meer van tevoren de details opgeven zoals kleur van de stiknaden en ritsen.

Groeten, Mark

Herkenbaar, wij hebben ook een aantal dingen laten doen aan onze wagen. Wilden nog wat details doorgeven en toen hadden ze het al uitgevoerd..... Wat betreft kleur van stof hadden wij ook andere ideeen. Ook een leerschool voor ons om de details beter aan te geven, hoewel je van echte tentenbouwers verwacht dat ze daar op letten.
Dans met je hart en je voeten zullen volgen.