Verwachtingen 2020

Gestart door Bucharestblues, september 21, 2019, 11:28:06 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Bucharestblues


Bucharestblues


Venkelstraat


Bucharestblues

Citaat van: Venkelstraat op oktober 12, 2019, 11:06:59 PM
Brave Dave? Wat hebben ze nu weer verzonnen?

Hangmat als ik me niet vergis

Stiebe

Citaat van: Jeronimo op oktober 06, 2019, 06:27:09 PM
Het pack and go systeem zal een populaire optie worden! Jammer dat het niet verkocht wordt voor bestaande wagens. Maar laden via de grote klep gaat gelukkig ook prima.
De special edition is niet ons ding, het blauw vind ik wel leuk maar wij zijn juist erg blij met een donker dak want we slapen graag donker.

Gisteren even staan kijken bij het Pack and Go systeem. Ik verwacht dat ze wel iets zwaardere gasveren toe moeten gaan passen. De verkoper demonstreerde gisteren het systeem, maar drukte de gasveer zo onder een hoek van 90º.
Ondanks dat worden wij wel steeds enthousiaster over de Lazy Jack. Misschien staat de Malawi binnenkort wel op Marktplaats :J
Begonnen met een klein tentje, toen een bungalowtent, vervolgens een Tago Super Comfort, even afgedwaald naar een Adria 435PH, daarna een nieuwe Cabanon Malawi 2.0, en op dit moment een nieuwe Campooz Lazy Jack 2020 Camping/Trekking.

Jer81

Gisteren even gaan kijken op de beurs. Dat inlaadsysteem is echt een hele mooie toevoeging. De limited kleuren vond ik niet mooi en lijken me besmettelijk. Kwam ook nog langs bij Campwerk. Die hebben een mooi keukensysteem. Campooz zou er goed aan doen dat ook te implementeren.

hoek_tre

Wij stonden zaterdag op de beurs links en rechts van de Campooz-medewerker, toen die gasveer in plaats van I vormig, L vormig werd gebogen. Toch is dit geen reden voor ons om af te zien van het Easy-Load systeem. Die klapper ging zo'n beetje elke 5 minuten open en dicht. Man zei dat die al meer dan 300 keer gebruikt was, tijdens de Jaarbeurs. Wij hebben vertrouwen in Campooz, dat ze hier een oplossing voor vinden. Plus die paar extra cm laadruimte bovenop is ook mooi meegenomen  :)

Wanderer200

Inderdaad alle laadruimte is meegenomen, maar ook zonder pack and go heb je toch die extra ruimte omdat bij de nieuwe modellen het frame bovenop ligt?

Heb je bij Campooz ook ruimte onder het dekzeil om nog stoelen kwijt te kunnen?

Sent from my H9436 using Tapatalk


Venkelstraat



Citaat van: Wanderer200 op oktober 14, 2019, 11:55:25 AM
Heb je bij Campooz ook ruimte onder het dekzeil om nog stoelen kwijt te kunnen?

Sent from my H9436 using Tapatalk

Jazeker: naast de 2 stokkenzakken, ladder voor het bed en het grondzeil van de voortent hebben wij nog 2 grote stoelen met losse voetenbank, een grote tafel, 2 pop-up tenten, 2 grote stukken tenttapijt en de tent schort met stang onder het zeil liggen. De voortent zit halen wij er af, deze zit in de bak.

hoek_tre

Wij hoorden op de beurs dat als je een Campooz incl. EasyLoad koopt, er dan bij de aflevering een apart frame erbovenop zit, waardoor je plm. 3 cm extra ruimte hebt. De hoogte bij de laadklep-balk is echter wel nog steeds 50 cm.
Als je niet voor de EasyLoad kiest, zit dat extra frame er dus niet! Het zou bij 2020 modellen niet mogelijk zijn om dit later alsnog toe te voegen. Dat is ons tenminste verteld.

Venkelstraat

Citaat van: hoek_tre op oktober 14, 2019, 02:49:30 PM
Wij hoorden op de beurs dat als je een Campooz incl. EasyLoad koopt, er dan bij de aflevering een apart frame erbovenop zit, waardoor je plm. 3 cm extra ruimte hebt. De hoogte bij de laadklep-balk is echter wel nog steeds 50 cm.
Als je niet voor de EasyLoad kiest, zit dat extra frame er dus niet! Het zou bij 2020 modellen niet mogelijk zijn om dit later alsnog toe te voegen. Dat is ons tenminste verteld.
die 3cm hoogte is toch weer 80L extra opbergruimte! Het is wel jammer dat het niet achteraf toe te voegen is, je zou verwachten dat de huidige constructie het verwisselen van het frame niet heel lastig is.

Stiebe

Citaat van: Stiebe op oktober 13, 2019, 12:30:08 PM
Gisteren even staan kijken bij het Pack and Go systeem. Ik verwacht dat ze wel iets zwaardere gasveren toe moeten gaan passen. De verkoper demonstreerde gisteren het systeem, maar drukte de gasveer zo onder een hoek van 90º.
Ondanks dat worden wij wel steeds enthousiaster over de Lazy Jack. Misschien staat de Malawi binnenkort wel op Marktplaats :J

De Mnalawi 2.0 staat inmiddels op Marktplaats. We zijn gisteren in Amersfoort geweest om een offerte te laten maken voor de LJ in camping uitvoering. Nog zonder de optie van Easy Load. Ik ben wel benieuwd waarom mensen deze optie echt graag willen hebben? Wij hebben zelf het idee wanneer we alles in bv Silverline kratten opbergen, deze prima via de achterklep erin en eruit kunnen. Wat zou voor ons de overweging zijn om voor het EasyLoad systeem te kiezen? De ruimte is in opgezette situatie is toch ook gewoon toegankelijk via het luik onder het bed?
Begonnen met een klein tentje, toen een bungalowtent, vervolgens een Tago Super Comfort, even afgedwaald naar een Adria 435PH, daarna een nieuwe Cabanon Malawi 2.0, en op dit moment een nieuwe Campooz Lazy Jack 2020 Camping/Trekking.

hoek_tre

Wij hebben thuis niet de ruimte om uitgebreid open te klappen. De keuken + koelbox gaan wij op ladegeleiders zetten. Bed schuin openklappen = makkelijker klussen. Vorige klapper konden we ook met kratten schuiven. We hebben er een leuke foto van ons toen 7 jarig zoontje met z'n voeten uit de bak stekend, om de spullen te kunnen pakken. In de praktijk leuk idee, maar helaas niet voor ons. Geschuif om precies het achterste krat b.v. open te moeten hebben is voor ons een afknapper.  En die paar cm extra ruimte bij Easy-Load-optie is mooi voor een tafel of stoelen er bovenin te leggen, die je anders waarschijnlijk bovenop het bed had gelegd. Het middenluik is niet zo groot dat alles er doorheen past. Als je toeren moet uithalen, ga je anders inpakken, dan dat je overal gemakkelijk bij kunt komen. En als we al (buiten kamperen om dus) b.v. IKEA-pakketten in de bak zouden willen transporteren, is zo'n klep omhoog makkelijker, dan het vinden van 3-4 sterke mensen om de bovenkant eraf te tillen. En Easy-Load is achteraf na levering niet alsnog in te bouwen. Dit zijn voor ons redenen om voor Easy-Load te kiezen.