Chattopic voorjaarsklapweekend 2020

Gestart door muis, november 10, 2019, 09:51:25 PM

Vorige topic - Volgende topic

pwg-van-ej

Wij melden ons ook aan, het kan zijn dat we 1 dag weg zijn voor een schietwedstrijd van Tamara

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Bonny

Ach als ze maar chocoldadeijs met slagroom hebben vind ik het goed  :#
Alles wat we zijn is het resultaat van wat we hebben gedacht.

Linda88

Hoe lang van te voren niet je je aanmelden? Als er slecht weer voorspeld is willen wij niet kamperen. ( niet zo zin in met kleine kinderen van dan 2 en 1 jaar).

muis

sannie75

@Linda88, wij boeken ook altijd mooi weer erbij hoor  :#

Alex

Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Jootje1710

Citaat van: Alex op november 18, 2019, 04:04:52 PM
Is de winter al voorbij. :(
Volgens mij moet de winter nog beginnen Alex  :J  :J :J O0
Antoon & Jolande van Harselaar met de kids (Steven, Emmy en Fleur), Aart Kok Livingstone Game Drive 2018 :-)

Alex

Pffffffffff was ik al bang voor.

Verstuurd vanaf mijn WAS-LX1A met Tapatalk

Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Hemertje

helaas zijn we dit jaar verhinderd voor het 2020 klapweekend

op woensdag trouwt mijn broertje, donderdags een afterparty en op zondag ben ik zelf jarig...

muis

Vandaag al op de Distel geweest,  zo'n zin in het klapweekend :>

sannie75

Ja ja inderdaad veel zin in, de eerste stappen zijn alweer gezet op het grote veld  :#

muis

Echt hè,  we hebben weer even kunnen kijken hoe het ook alweer past met alle vouwwagens :>

pwg-van-ej

Citaat van: muis op januari 11, 2020, 10:04:59 PM
Echt hè,  we hebben weer even kunnen kijken hoe het ook alweer past met alle vouwwagens :>
Volgens mij kunnen jullie de indeling dromen

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

muis

Op zich wel maar afgelopen jaar moesten we toch heel snel schakelen.

Maar buiten de wind was het echt lekker,  zonnetje erbij, alleen de vouwwagens miste :#