Chattopic voorjaarsklapweekend 2020

Gestart door muis, november 10, 2019, 09:51:25 PM

Vorige topic - Volgende topic

Bonny

Alles wat we zijn is het resultaat van wat we hebben gedacht.

Alex

huil huil huil huil daar is onze oude huilertje weer.
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Bonny

huil deze is beter .
Dus ook geen kinderbingo  huil  huil huil
Alles wat we zijn is het resultaat van wat we hebben gedacht.

Alex

Nope en ik was net weer aan het oefenen met fietsen. :P
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Alex

Grrrrrrrrr en dit was nou het moment waar ons klapseizoen altijd begint.
Zal hij nog uit de stalling komen? :? :? :? :? :? :? :?

Ccindy

Citaat van: Alex op maart 23, 2020, 08:10:50 PM
Grrrrrrrrr en dit was nou het moment waar ons klapseizoen altijd begint.

Hier is het klapweekend ook het moment om de klapper uit de stalling te halen. Onze vakantie staat al vanaf 3 juli gepland naar Frankrijk, heb er een hard hoofd in of dat door kan gaan....
Don't be afraid to fail, be afraid not to try

olaf

Citaat van: Alex op maart 23, 2020, 08:10:50 PM
Alles dicht tot 1 juni  :(

Wij hebben vanaf 5 juli twee en halve week geboekt. Dat is 4 weken later.
Ik houd mijn hart vast. Maar blijf er nog wel in geloven.

Esther zei van begin af aan dat het zeker tot juni wel duurt. Nou voor vakantie gaand Nederland hoop ik dat het daar dan ook bij blijft. 

The need for the many outweigh the needs of the few

GertjanA

Citaat van: muis op maart 23, 2020, 07:46:20 PM
Te koud en te nat Gertjan, dat weet je toch :# :H :H
Sinds vorig jaar weekend: elektrische deken en Gin/tonic. Doet wonderen voor de temperatuurbeleving

Ccindy

Citaat van: olaf op maart 23, 2020, 10:37:07 PM
Alles dicht tot 1 juni  :(

Blijkt nu dat nog steeds 6 april wordt aangehouden. 1 Juni geldt voorlopig alleen voor grote evenementen waarvoor een vergunning moet worden aangevraagd.
Don't be afraid to fail, be afraid not to try

Alex

maakt zowiezow niet uit voor ons.

uit de laatste NCC nieuwsbrief
U kunt uw kampeermiddel niet vanaf 1 april 2020 op het terrein van uw keuze gaan brengen, dit in afwijking van wat eerder is aangegeven. Wanneer dat wel zal kunnen, is voorlopig nog niet aan te geven. De recent afgekondigde maatregelen van de overheid gelden in ieder geval voorlopig tot 1 juni 2020

De vier winterreinen zijn zeer beperkt open zeer beperkt open voor diegenen die vooralsnog geen andere mogelijkheid van verblijf hebben. Door de beheerder wordt erop toegezien dat de afgekondigde maatregelen van de overheid stipt worden nagevolgd.
De terreinen zijn niet toegankelijk voor andere kampeerleden, zoals passanten, zwerfabonnementhouders of leden van alliantiepartners;

En ik begreep gisteren toch echt dat niet in groepen bij elkaar mag zijn.

muis

Maakt sowieso niet uit,  als het risico met zich meebrengt vind ik dat je verantwoordelijkheid moet nemen en dan kan iets als een klapweekend niet doorgaan.

GJT

1 juni? https://nos.nl/l/2328183

https://www.telegraaf.nl/nieuws/1821330399/verwarring-over-duur-van-nieuwe-coronamaatregelen

Grapperhaus zijn woordvoerders proberen er iets van te maken..

Los hier van kunnen de maatregelen na 6 april wel worden verlengd, uiteraard afhankelijk van de verspreiding. Echter zullen ze dat niet voor dergelijke langere periodes doen.

muis

::)
Die had ik nog niet gezien.  Lekker duidelijk dan.  Maar goed,  zoals Alex al zei,  de ncc houdt alle terreinen dicht

GJT

Citaat van: muis op maart 24, 2020, 10:24:18 PM
de ncc houdt alle terreinen dicht

Die heeft de berichtgeving van vanavond nog niet verwerkt in deze stellingname denk ik. Los hiervan vrees in dat de datum van 1 juni wel realistisch is. Het is echter nog 69 dagen tot 1 juni. En dat is best lang..