Chattopic voorjaarsklapweekend 2020

Gestart door muis, november 10, 2019, 09:51:25 PM

Vorige topic - Volgende topic

hoek_tre

Tja, en dan krijg je ook nog leden die van type klapper wisselen, en dus andere afmetingen qua plekje nodig hebben...
Kan het gepuzzel en geschuif weer beginnen :# :P

muis

:H ik hoop vooral dat die leden heel veel plezier gaan hebben van hun nieuwe klapper :J :J

hoek_tre

Moet vast wel lukken, gezien het feit dat je iemand die wat minder van klappen hield, enthousiast gekregen hebt voor een CampooZ :O WW

Mdroog

Hallo, ook wij hebben er zin in.... Geen idee wat of hoe maar jullie hebben ons wel nieuwsgierig gemaakt.... laat maar eens wat zitten straks🤣🤣👍🏻👍🏻

muis

Leuk dat jullie meegaan,  je hebt een primeur want dit is de eerste 3Dog die we gaan zien tijdens een klapweekend  :>

Bonny

:>

Wij hebben er ook al zin in .
Nadat we gisteren even weer op de distel waren begint het klapvirus weer te komen .
Helaas was dat gisteren met koorts ik lag om 19:00 uur op bed ,maar vandaag gaat het gelukkig weer wat beter .
Alles wat we zijn is het resultaat van wat we hebben gedacht.

muis

Oh gelukkig Bonny, dat was dan toch een tegenvaller

Bonny

Nou inderdaad in de auto op de terug reis voeld ik me steeds zieker worden .
Nu nog niet 100% maar wel veeeeeel beter als gisteren .

Bonny

Alex mag zijn fiets niet mee.
Dus krizzz .
Maar jullie kunnen samen met winter wandelen .
Dat lijkt mij veiliger . :)

GJT

Citaat van: Bonny op januari 13, 2020, 09:25:55 PM
Alex mag zijn fiets niet mee.
Dus krizzz .
Maar jullie kunnen samen met winter wandelen .
Dat lijkt mij veiliger . :)

Die fiets moet mee hoor. Als referentie voor het nieuwe spelonderdeel; "Wie krijgt zijn fiets nog erger in puin dan Alex Fortuin!" of; "Wie krijgt zijn fiets nog erger in de prak, dan dit oude wrak!"

Alex

Citaat van: GJT op januari 13, 2020, 09:42:09 PM
Die fiets moet mee hoor. Als referentie voor het nieuwe spelonderdeel; "Wie krijgt zijn fiets nog erger in puin dan Alex Fortuin!" of; "Wie krijgt zijn fiets nog erger in de prak, dan dit oude wrak!"
En jij denkt dat die fiets lang stuk is gebleven?

Verstuurd vanaf mijn WAS-LX1A met Tapatalk

Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

GJT

Citaat van: Alex op januari 13, 2020, 09:57:16 PM
En jij denkt dat die fiets lang stuk is gebleven?

Gelukkig hebben we de foto's nog.. laat de fiets maar thuis als die weer heel is..  :#

Alex

Heb net te horen gekregen geen fiets mee. ;)

Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden