Chattopic voorjaarsklapweekeinde 2022

Gestart door sannie75, december 29, 2021, 01:30:10 PM

Vorige topic - Volgende topic

Mike

Holtkamper Cocoon membrane airco 2012.
Met de Vrouw en Kindjes.

Jon

Weersvooruitzichten zijn niet slecht, graadje of 20 en nu en dan een buitje, wat wil een mens nog meer?
Combi Camp Country 2016, daarna de Waard Kuifmees, nu even niets. September '24 test van de Shelter.

muis

Het woord regen noemen is de goden verzoeken  :X

Het wordt heerlijk weer met blauwe lucht :J :J

Bonny

Wat kost het als er 1 nachtje een logé komt ?
Alles wat we zijn is het resultaat van wat we hebben gedacht.

Mike

Zo opgehaald en effe wat dingetjes gedaan van het weekend vullen  :K
Met de Vrouw en Kindjes.

Frankie

Van de mensen die met de rijvaardigheidstraining mee gaan doen verwachten we allemaal natuurlijk wel een dergelijke demonstratie:

https://youtu.be/MN_AxxHFRU0

FriedelP

:H :H  Een job gelijk een ander om dat dag in dag uit heel de tijd moeten doen!

In ieder geval straf!  WW

muis

Zo,  de puzzel is weer gelegd. De indeling is klaar en we hebben weer kunnen voldoen aan alle verzoeken  :J

De vooruitzichten zijn weer goed,  mochten er nog mensen mee willen,  mail dan eerst even :J

Jon

Citaat van: muis op mei 18, 2022, 12:51:49 AM
Het woord regen noemen is de goden verzoeken
Ik heb het woord 'regen' niet gebruikt hoor :P
Combi Camp Country 2016, daarna de Waard Kuifmees, nu even niets. September '24 test van de Shelter.

muis

Mike

Citaat van: muis op mei 18, 2022, 11:57:59 PM
Zo,  de puzzel is weer gelegd. De indeling is klaar en we hebben weer kunnen voldoen aan alle verzoeken  :J

De vooruitzichten zijn weer goed,  mochten er nog mensen mee willen,  mail dan eerst even :J
krijgen we die nog te zien?
Met de Vrouw en Kindjes.

Alex

Bij aankomst word je naar je plekje gebracht.
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Mike

Ja dat heb ik gelezen maar kan toxh zijn dat ze een plattegrondje laten zien ofzo dat bedoelde ik.  :#
Met de Vrouw en Kindjes.