Het grote klapweekend 2025 chat topic

Gestart door Alex, mei 20, 2024, 08:19:04 PM

Vorige topic - Volgende topic

Alex en 1 gast bekijken dit topic.

FotoBart

Citaat van: Alex op december 07, 2024, 11:33:40 AM
Zou gezellig zijn.

Vond Bart ook wel te pruimen zoals wij dat hier zeggen.  ;)
Of te wel het gevoel was wederzijds.
Nou dat valt dan weer mee  :+

Klavertjes

Gereserveerd!

In verschillende samenstellingen aanwezig, maar dat weten we pas nauwkeuriger als Nout zijn snipperverlof terug heeft, dus dat gaan we zien.

Gereserveerd (bij beschikbaarheid) t/m de di. erna, want dan valt Nout zijn lange vrije weekend!

Leuk vooruitzicht en wellicht ivm onze Zuid Afrika trip eerste kampeermoment van het seizoen zelfs.
Geluk ontstaat als wat je denkt, wat je zegt en wat je doet in harmonie zijn
(geleend van Mahatma Ghandi)

Alex

Leuk.
Beetje jammer dat de winter nog zolang duurt.
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Tim_V

Hallo allemaal,

Ik ben nieuw op het forum (volgens mij is dit mijn eerste post  :O ). Wel ben ik al enige tijd een 'lezer' om informatie en ideeën op te doen voor de aanschaf van onze vouwwagen. Sinds kort is dit heugelijke moment een feit en zijn (worden we) trotse eigenaar van onze eerste vouwwagen, een Holtkamper Kyte.
Om ons goed voor te bereiden op de zomervakantie komen we graag naar het Klapweekend om ideeën en tips uit te wisselen (en nog een keer extra oefenen met opzetten en afbouwen). Dus ik heb een email gestuurd met de vraag of er nog een plaats beschikbaar is (de website geeft aan dat de camping al vol is...). Mocht er nog een plaats beschikbaar zijn, zal ik ook een bericht zetten in het aanmeldtopic.

Wij kijken er naar uit om kennis te maken met jullie en goede ideeën af te kijken! Waarschijnlijk krijgen jullie een heerlijke show erbij van het opzetten van onze nieuwe vouwwagen.

Alex

Je bent van harte Welkom.
Volgens mij hebben ze de online even dicht gezet zodat ze niet gelijk vol zitten.

Als je een mailtje stuurt komt het vast goed.
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Bonny

Ze hebben het idd vol gezet zodat er geen andere kampeerders kunnen boeken .
Er zijn dan nog meer groepen maar die staan op een ander veld .
Alles wat we zijn is het resultaat van wat we hebben gedacht.

Tim_V

We hebben inderdaad bevestiging gekregen vanuit de camping dat er plek is. Dus wij zijn er bij!
We kijken al naar uit de gezelligheid en om jullie allemaal te leren kennen!

Alex

Allemaal???
Dat word wel een uitdaging.
Maar gezellig we zullen elkaar zeker wel even spreken.

En je weet het als je ergens niet uitkomt gewoon even naar een kyte lopen want we helpen graag met raad en daad.
Aero kan ook want veel van die bezitters hebben ook een kyte gehad.

Hemertje

Citaat van: Tim_V op januari 02, 2025, 03:16:08 PM
Hallo allemaal,

Ik ben nieuw op het forum (volgens mij is dit mijn eerste post  :O ). Wel ben ik al enige tijd een 'lezer' om informatie en ideeën op te doen voor de aanschaf van onze vouwwagen. Sinds kort is dit heugelijke moment een feit en zijn (worden we) trotse eigenaar van onze eerste vouwwagen, een Holtkamper Kyte.
Om ons goed voor te bereiden op de zomervakantie komen we graag naar het Klapweekend om ideeën en tips uit te wisselen (en nog een keer extra oefenen met opzetten en afbouwen). Dus ik heb een email gestuurd met de vraag of er nog een plaats beschikbaar is (de website geeft aan dat de camping al vol is...). Mocht er nog een plaats beschikbaar zijn, zal ik ook een bericht zetten in het aanmeldtopic.

Wij kijken er naar uit om kennis te maken met jullie en goede ideeën af te kijken! Waarschijnlijk krijgen jullie een heerlijke show erbij van het opzetten van onze nieuwe vouwwagen.

je kunt beginnen met 1 van deze handleidingen te lezen

https://www.vouwwagenclub.info/forum/index.php?topic=25698.0

https://www.vouwwagenclub.info/forum/index.php?topic=26746.0

dan kunnen we je met Hemelvaart overhoren  :H

veel leesplezier!

Bonny

Citaat van: Tim_V op januari 03, 2025, 11:25:42 AM
We hebben inderdaad bevestiging gekregen vanuit de camping dat er plek is. Dus wij zijn er bij!
We kijken al naar uit de gezelligheid en om jullie allemaal te leren kennen!

Leuk dat jullie mee gaan . :>
Ik zie dat jullie vrijdag komen .
Dan is er hulp genoeg aanwezig .

Bonny

Leuk Hemertje dat jullie ook weer meegaan .
Het is al een mooie lijst .
Er is nog ruimte voor meer klappers  :>

Hemertje

Citaat van: Bonny op januari 04, 2025, 12:15:58 PM
Leuk Hemertje dat jullie ook weer meegaan .
Het is al een mooie lijst .
Er is nog ruimte voor meer klappers  :>

dankjewel, we kijken alweer uit naar 20+ temperaturen, van mij mogen ze komen  :J

Miekje

Zo zijn wij ook aan komen rollen, Tim. Met onze eerste klapkar in 2023. Zo uit de showroom! Dat was erg leuk en gezellig.

Alex

Citaat van: Miekje op januari 12, 2025, 12:04:59 AM
Zo zijn wij ook aan komen rollen, Tim. Met onze eerste klapkar in 2023. Zo uit de showroom! Dat was erg leuk en gezellig.
Vond ik toen best stoer.
Nog niet gebruikt en dan gelijk naar de meeting.

Tim_V

Ik ga hem op z'n minst een keertje opzetten zonder publiek  :)

Heb de handleiding al doorgespit, hartelijk dank daarvoor Hemertje!