Hulp nodig bij een onderzoek in vouwwagens

Gestart door Jasmijn06, november 25, 2024, 04:18:15 PM

Vorige topic - Volgende topic

Jasmijn06

Beste forum,

Voor een project aan de Universiteit Twente ben ik onderzoek aan het doen naar verschillende soorten vouwwagens (met name de Holtkamper Spacer en Flyer). Om dit onderzoek verder te kunnen zetten heb ik jullie hulp nodig. Wat is jullie ervaring met vouwwagens? Om deze vraag te beantwoorden heb ik een enquête gemaakt. Ik zou het enorm waarderen als jullie mij kunnen helpen bij dit onderzoek! Alvast bedankt. De volgende link brengt u naar mijn enquête:

https://forms.gle/6trYn6n6mL1RmUAu8

Het zal ongeveer 5 tot 10 minuten duren afhankelijk van hoeveel u te zeggen heeft.

Alex

Opzich hebben we geen moeite met zulke oproepen.

Maar meld je eerst even bij de moderators want in de tijd van spam en data vergaren willen we graag eerst een berichtje.
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Ernst

Citaat van: Jasmijn06 op november 25, 2024, 04:18:15 PM
Beste forum,

Voor een project aan de Universiteit Twente ben ik onderzoek aan het doen naar vouwwagens. Om dit onderzoek verder te kunnen zetten heb ik jullie hulp nodig. Wat is jullie ervaring met vouwwagens? Om deze vraag te beantwoorden heb ik een enquête gemaakt. Ik zou het enorm waarderen als jullie mij kunnen helpen bij dit onderzoek! Alvast bedankt. De volgende link brengt u naar mijn enquêt

Het zal ongeveer 5 tot 10 minuten duren afhankelijk van hoeveel u te zeggen heeft.

Voor iemand die studeert aan een universiteit zie ik toch een aantal fouten in je taal waarbij ik eerder geneigd ben te denken aan spam / datavergaarders dan aan een student. Misschien ligt dat aan mij. Maar ik zou niet zo snel geneigd zijn om dan op een link te gaan klikken.

LarsNL

Nou het onderzoek heeft ook vragen waarvan je denkt..... waarvoor gebruik je uw vouwwagen (bv. Vakantie of wildkamperen...) ik gebruik hem meestal voor het stappen..... :I

Jon

Hebben we een dergelijk onderzoek niet recent gehad? Dit verzoek lijkt er wel veel op....
Combi Camp Country 2016, daarna de Waard Kuifmees, nu even niets. September '24 test van de Shelter.

Thomas1984

Dat klopt en die hebben we ook netjes geholpen. Die had zelf aangeboden om de resultaten te delen. Of dat ook is gebeurd kan ik mij niet meer herinneren.

Wat betreft de taalfouten en sommige vraagstellingen, dat kan toch? We maken allemaal wel fouten en die kan nu eenmaal beter maken tijdens je studie.

@Jasmijn06, mocht je wat feedforward willen op je enquête, stuur even een PB. Veel succes met je onderzoek.

Jasmijn06

Heel erg bedankt! Ik zal u een PB sturen.

Wat betreft de vraag over het gebruik van de vouwwagen: er zijn meerdere gebruikers die vouwwagens meenemen naar bijvoorbeeld festivals, wat een compleet andere doelgroep is dan een gezin dat gaat kamperen op een camping. Beide doelgroepen zullen andere wensen hebben voor hun vouwwagen. Het is dus zeker fijn om te weten waarvoor de vouwwagen gebruikt wordt.

Als er nog meer gebruikers van vouwwagens zijn die mij graag zouden willen helpen bij mijn onderzoek, dan kunnen zij mij een PB sturen! Tot die tijd heb ik de vraag neergelegd bij de moderators om de enquête weer online te zetten aangezien ik niet bewust was van de regels binnen dit forum.

Thomas1984

Citaat van: LarsNL op november 25, 2024, 07:47:23 PM
Nou het onderzoek heeft ook vragen waarvan je denkt..... waarvoor gebruik je uw vouwwagen (bv. Vakantie of wildkamperen...) ik gebruik hem meestal voor het stappen..... :I

Haha nou ik gebruik 'm als ik naar festivals of concerten ga die buiten fietsafstand liggen. Vorig jaar had ik 'm nog meegenomen voor een concert van Green Day in de Gelredome! Dan is er niks zo relaxed als 'm even opzetten op de camping in de buurt, koud bier voor en na, goed zelfgemaakt ontbijt met eitjes, spek en smoothies en een comfortabel bed.

FriedelP

Waar wij onze eerste vouwwagen van overnamen gebruikte hem voor motorcross. Man ging vaak in weekends motorcrossen en ze sloegen daar de wagen op. De motoren gingen in een bestelwagen mee die de vouwwagen trok.

LarsNL

Citaat van: Thomas1984 op november 26, 2024, 10:22:27 AM
Haha nou ik gebruik 'm als ik naar festivals of concerten ga die buiten fietsafstand liggen. Vorig jaar had ik 'm nog meegenomen voor een concert van Green Day in de Gelredome! Dan is er niks zo relaxed als 'm even opzetten op de camping in de buurt, koud bier voor en na, goed zelfgemaakt ontbijt met eitjes, spek en smoothies en een comfortabel bed.

Dit had ik als overnachting een keuze gevonden

Alex

Het ging mij er om of het serieus is/was.
Denk wel dat het goed zit daar je er serieus op reageert en zal je link er gewoon weer inzetten.

Wel hopen we natuurlijk dat je ons op de hoogte houd van de uitkomsten en of het bruikbaar was voor je studie.

Wat mij trouwens opviel is dat je hier over een algemene onderzoek spreekt maar als je bij je enquête aankomt dat er gesproken word over de holtkamper.
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Jasmijn06

Ooh ja ik had dit wel in de introductie van de enquête staan als je op de link klikt, maar niet bijgevoegd in dit bericht. Bij deze nu wel gedaan!

poldertoerist

Citaat van: Jasmijn06 op november 26, 2024, 09:29:05 AM
Heel erg bedankt! Ik zal u een PB sturen.

Wat betreft de vraag over het gebruik van de vouwwagen: er zijn meerdere gebruikers die vouwwagens meenemen naar bijvoorbeeld festivals, wat een compleet andere doelgroep is dan een gezin dat gaat kamperen op een camping. Beide doelgroepen zullen andere wensen hebben voor hun vouwwagen. Het is dus zeker fijn om te weten waarvoor de vouwwagen gebruikt wordt.

Als er nog meer gebruikers van vouwwagens zijn die mij graag zouden willen helpen bij mijn onderzoek, dan kunnen zij mij een PB sturen! Tot die tijd heb ik de vraag neergelegd bij de moderators om de enquête weer online te zetten aangezien ik niet bewust was van de regels binnen dit forum.

Ik wil best de vragen beantwoorden Jasmijn. Maar als ik op de link klik dan wil Google dat ik inlog... En dat wil ik dan weer niet (minder Google is altijd beter ;-0) . is dat verplicht inloggen mss een instelling die je aan kan passen?
Adventure Awaits

Jasmijn06

Citaat van: poldertoerist op november 26, 2024, 03:40:45 PM
Ik wil best de vragen beantwoorden Jasmijn. Maar als ik op de link klik dan wil Google dat ik inlog... En dat wil ik dan weer niet (minder Google is altijd beter ;-0) . is dat verplicht inloggen mss een instelling die je aan kan passen?

Ik heb de knop 'e-mail adressen verzamelen' uitstaan wat betekend dat u de enquête anoniem kan invullen en dat ook iedereen buiten mijn netwerk de enquête kan invullen. Ik heb even gecheckt en er is niks anders wat ik aan de instellingen kan aanpassen om de enquête nog meer toegankelijk te maken.

De volgende foto is wat ik zie als ik op het wolkje klik naast mijn e-mail adres. Ik kan niet checken of je verplicht bent om een e-mail in te vullen, maar het enige nut hiervan is dat je antwoord voor 30 dagen wordt opgeslagen indien deze nog niet is ingeleverd. Ik heb google nog geraadpleegd maar dat geeft mij geen duidelijk antwoord. Misschien heeft iemand anders hier meer verstand van.

FriedelP

Maar iemand zonder google account kan dus niet deelnemen aan de enquete?

Het is ook correct dat als je ingelogd in google bent, dat het mogelijk wel voor jou anoniem is, maar dat google zeker daar ook info over diegene die het invult verzameld, iemand dat dit niet wil, kan een aantal moeilijk te vinden configuraties in google aanpassen of kiest er voor niet in te loggen. Eventueel met besef dat als hij stopt met invullen dat hij na een tijd alles opnieuw moet invullen om verder te kunnen doen.