Campooz wegens omstandigheden gesloten

Gestart door JanJD, juli 11, 2025, 07:48:04 PM

Vorige topic - Volgende topic

sammyvannorel

Citaat van: Jer81 op juli 22, 2025, 03:07:49 PMOch wat jammer voor de betrokkenen. Verbaas me er echter niet over, vond het nog lang doorgaan ondanks alle signalen door de jaren heen.

Sterkte voor de particulieren die nog op aflevering wachten en de dealers die hier zwaar onder gaan lijden.

Hopen dat ze geen al te grote schade hebben aangericht. En dan doel ik op particulieren die hun aanbetaling kwijt zijn en of dealers die al bestellingen hebben betaald. Vond het wel vreemd dat ze ergens in juni gingen 'stunten' met een aanbiedingspakket. Als je dat nou ik september doet om van je overjarige modellen af te komen is te begrijpen, maar als je in juni een vouwwagen nodig bent dan ben je al blij dat die geleverd is voor je vakantie en scheelt je dat beetje korting wat minder.

Zou zonde zijn als de hele sector een tik krijgt, want hoe dan ook blijven vouwwagens fantastische apparaten.
Kamperen: een fortuin uitgeven om als oermens te leven

Kevin2

Jeetje wat jammer. Ik vond het altijd wel aantrekkelijke wagens, zeker nu ze katoenen doek gingen gebruiken. Laten we hopen op een doorstart. Meer keuze is altijd fijn.

Van wat je online las, hadden ze de kwaliteitscontrole niet onder controle. Dat helpt de verkoop niet, en garantie-afhandeling zal de financiën ook niet geholpen hebben.

JanJD

Heel jammer dat ze failliet zijn! 
Ik had de hoop dat ze na de nodige aanpassingen de kwaliteitsproblemen wel opgelost hadden. Maar de prijs was ook stevig gestegen, het was niet meer het voordelige alternatief.

Ben benieuwd wat voor nieuws er gaat volgen. Ik hoop op een doorstart.
Alles moet zo eenvoudig mogelijk gemaakt worden, maar niet eenvoudiger dan dat. (Albert Einstein)

Alex

Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Wanderer200

Zeker zonde! Toch een sympathiek merk met een actieve online community. Het zou zonde zijn als zo'n Nederlands merk verdwijnd.

Volgens mij verkochten ze ook wel goed dus hopelijk is een doorstart met beter management mogelijk.

FotoBart

Jer81

Citaat van: FotoBart op juli 24, 2025, 01:19:03 PMDat is mooi nieuws. Ook voor de 18 werknemers...
Daarvoor is het echt nog te vroeg.

Spiegelbeeld

Raar verhaal. Nog maar kort geleden juich verhaal over dit merk.
Hoop niet dat er iets onfris achterzit zoals schulden kwijtraken ofzo. Tegenwoordig is er geld in de klapkar business te verdienen en dat trekt ook onfrisse investeerders.

FotoBart

Marcel78

Jer81

Lees net dat Kip Caravans de boel gaat overnemen. Positief nieuws denk ik. Alhoewel Kip zelf een hele kleine speler is die zelf meerdere keren failliet is gegaan. Hoop dat ze het kunnen bolwerken.

Annemarie

Ber

Wanderer200

In een ander artikel las ik dat de uitbreiding naar voortenten voor caravans een vande belangrijkste redenen was dat Campooz in de liquide problemen kwam. Hoop dat ze daar snel mee stoppen dan (wellicht alleen voor Kip?) heb vond die voortenten al nooit bij Campooz passen.

Alex

Leek heel mooi op onze beachy maar had teveel losse stokken.
Als daar iets op gevonden word heb je wel 1 van de mooiere luifels.

Maar altijd mooi dat het in #drenthe  blijft.
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden