Campooz wegens omstandigheden gesloten

Gestart door JanJD, juli 11, 2025, 07:48:04 PM

Vorige topic - Volgende topic

JanJD

In meerdere Facebook groepen is melding gemaakt van gesloten deuren bij Campooz in Assen. Een afgesproken aflevering is niet doorgegaan omdat de koper een gesloten vestiging aantrof en ook een toegezegde levering via verzending is achterwege gebleven.
Emails worden beantwoord met dit bericht:
CiteerHelaas zijn wij wegens omstandigheden gesloten.
Voor meer informatie kunt u contact opnemen met:
Emmy Saimi-Rozeboom +31 6 46 10 74 13
Of mail naar Tim Vonk: vonk@mkbfondsdrenthe.nl
Bovenstaande persoonsgegeven zijn ook op de website van mkbfondsdrenthe.nl te vinden.

Op deze site staat ook Campooz genoemd als een van de door mkbfonds Drenthe gefinancierde bedrijven.

Ik hoop voor degene die een Campooz gekocht hebben dat de omstandigheden weer snel verbeteren. En als je nu in de markt ben voor een nieuwe Campooz zou ik ook graag iets meer van de omstandigheden snappen.

Weet iemand wat hier aan de hand is? Zijn er geldproblemen of is er iets anders aan de hand?
Alles moet zo eenvoudig mogelijk gemaakt worden, maar niet eenvoudiger dan dat. (Albert Einstein)

CEO

Ik heb ze niet kunnen vinden in het faillissementsregister, de site is ook nog online.. Heel bijzonder.
If you choose not to decide, you still have made a choice!

Alex

Dit is niet wat je van een bedrijf die al 10 jaar bezig is verwacht.

Tijd zal het leren.
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Jer81

Citaat van: Alex op juli 12, 2025, 09:50:32 AMDit is niet wat je van een bedrijf die al 10 jaar bezig is verwacht.

Tijd zal het leren.

VanMoof bestond ook 14 jaar.
Maar we gaan het zien. Ik dacht dat ze juist de goede weg waren ingegaan door afscheid te nemen van ripstof en het experimentele achter zich te laten.

CJ-Albert

Dit weekend is het World Campooz evenement in Zwartemeer, misschien dat ze het iets drukker hebben dan verwacht...

Markvv

Alex

Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Marcel

En niemand heeft Emmy of Tim gebeld of een mail gestuurd?

JanJD

Citaat van: JanJD op juli 11, 2025, 07:48:04 PMEen afgesproken aflevering is niet doorgegaan omdat de koper een gesloten vestiging aantrof en ook een toegezegde levering via verzending is achterwege gebleven.
Volgens een recent FB reactie heeft een vanwege de gesloten vestiging mislukte aflevering alsnog plaatsgevonden op de locatie in Assen. Goed nieuws voor koper en ook nieuws dat er nog activiteiten bij Campooz on Assen zijn.
Tijdens de aflevering is er geen woord gerept over de reden waarom de boel gesloten was of is. Geen duidelijkheid dus over omstandigheden waar de financier in de automatische email reply naar refereert.
Marketing communicatie was altijd sterk bij Campooz, wat nu gebeurt is heel afwijkend.
Ik hoop dat het allemaal onschuldig gaat blijken te zijn.
Alles moet zo eenvoudig mogelijk gemaakt worden, maar niet eenvoudiger dan dat. (Albert Einstein)