Wij willen starten met klappen (applaus niet nodig?)

Gestart door Ronald#83, juli 27, 2025, 12:46:37 PM

Vorige topic - Volgende topic

sevenup

Citaat van: danny0604731 op augustus 19, 2025, 06:48:10 AMLookin' gooood!!!

Heel mooi. Misschien wel een optie voor ons wanneer de kinderen niet meer meegaan :)

Hoe gaat het met zware regen, blijft er niet snel water staan bovenop de luifel doordat deze vlak is aan de bovenkant?

Ebbingnl

Citaat van: Ronald#83 op augustus 13, 2025, 06:37:26 PMGisteravond was het heerlijk weer en hebben we op een veldje in de buurt van de woning de wagen voor de 1e keer uitgeklapt. Dit ging supersnel en erg makkelijk. Doordat we alle stappen al eens gezien hadden op filmpjes was het haast alsof het niet de 1e keer was. De basis (zonder grondzeil)

We twijfelen zelf nog even of we het grondzeil er standaard aan gaan maken of dat we deze toch los houden...zal vanzelf wel blijken wat we het prettigst vinden.

Wordt vervolgd
(Eens even uitzoeken hoe ik een foto online krijg....)

Wist niet eens je hem zonder grondzeil op kon zetten? Lijkt me een crime om hem dan strak te zetten.
Gewoon nieuwsgierig maar waarom zonder? Er in laten zitten is veel minder werk.

Ronald#83

Citaat van: Ebbingnl op augustus 19, 2025, 10:19:57 PMWist niet eens je hem zonder grondzeil op kon zetten? Lijkt me een crime om hem dan strak te zetten.
Gewoon nieuwsgierig maar waarom zonder? Er in laten zitten is veel minder werk.

Waarom zonder, omdat het grondzeil er nog niet aanzat toen we deze gingen opzetten 😄 Maar inmiddels hebben we hem nog een keer opgezet en zit het grondzeil eraan. En uk vermoed ook dat dat zo blijft de komende tijd.

Ronald#83

Citaat van: sevenup op augustus 19, 2025, 02:01:39 PMHeel mooi. Misschien wel een optie voor ons wanneer de kinderen niet meer meegaan :)

Hoe gaat het met zware regen, blijft er niet snel water staan bovenop de luifel doordat deze vlak is aan de bovenkant?

Op de foto lijkt de luifel recht, maar vanaf de andere kant liep het schuin af. De luifel kun je op allerlei manieren opzetten, dus water zal er niet op blijven staan.